اخبار باشگاه استقلال را پیش از بازی با الشباب امارات در ذیل بخوانید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کاروان تیم فوتبال استقلال قرار است برای رویارویی با تیم الشباب که 27 فروردین برگزار می‌شود فردا ساعت 18 از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به سمت امارات پرواز خواهند کرد.

این در حالی است که اگر ملی‌پوشان به اتریش سفر کنند قلعه‌نویی فردا بی‌خیال رفتن به امارات خواهد شد و باید دید که مربیان استقلال با کی‌روش به توافق می‌رسند یا نه!

امروز در باشگاه استقلال جلسه اعضای هیئت مدیره به همراه قلعه‌نویی برگزار شد و سرمربی استقلال در مورد مسایل پیرامون تیم و مشکلات به وجود آمده به گفتگو با اعضای هیئت مدیره پرداخت و محور اصلی جلسه اضطراری آبی‌ها در مورد غیبت ملی‌پوشان در بازی با الشباب بود.

* تاکید قلعه‌نویی در جمع مربیان؛ اعتبار استقلال در امارات از بین می‌رود

سرمربی استقلال درجمع مربیان تیم اعلام کرده که با توجه به مصدومیت 5 بازیکن تیم و نبود ملی‌پوشان در سفر به دبی بهتر است که استقلال به امارات نرود و چون لیست تیم به 11 نفر هم نمی‌رسد چه برسد به 18 نفر و اگر همین طور مقابل الشباب حاضر شویم اعتبار تیم از بین می‌رود و نباید این مساله را نادیده بگیریم و احساسات هواداران را جریحه دار کنیم و با این شرایط مقابل نماینده امارات به میدان برویم. 

 جی لوید ساموئل هافبک- مدافع استقلال به دلیل دو اخطاره بودن در لیگ قهرمانان آسیا و با دریافت کارت زرد در بازی‌های الجزیره و الریان دو اخطاره شده و نمی‌تواند آبی‌پوشان را در دیدار با الشباب همراهی کند.  



*بیانی: در بازی با الشباب من هم به میدان می‌روم 
 
شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مشکلات یکی دو تا نیست و نبوده و حالا هم این مسایل در شرایط حساس گریبانگیر استقلال پیش از بازی با الشباب شده است.
 
وی افزود: در دیدار با نماینده استقلال متاسفانه تعداد بازیکنانمان به یازدهم هم نمی‌رسد و نمی‌دانیم این مشکل را چه طور برطرف کنیم و فکر می‌کنم در مصاف با این تیم خود من هم باید به میدان بروم بهتر است فدراسیون و تیم ملی همکاری لازم را با تیم استقلال داشته باشند و از سفر ملی پوشان به اتریش صرف نظر کنند.  

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، امارات ، لغو سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار