عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کمیته امداد باید نخستین مجری در اجرای مدیریت جهادی با انگیزه الهی باشد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران یحیی آل اسحاق در جمع مدیران امداد امام(ره) با بیان اینکه محرومیت زدایی و رسیدگی به محرومان، وظیفه حاکمیتی و از اولویت های نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: از وظایف اصلی نظام اسلامی ایران، رفع محرومیت از محرومان و اجرای عدالت اجتماعی است که قسمتی از این مسوولیت به کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یک نهاد رسمی واگذار شده است.

وی با تاکید بر توسعه همراه با عدالت، تصریح کرد، یکی از مهمترین شاخص های هر کشوری مساله توسعه و رفاه اقتصادی است، در جمهوری اسلامی ایران، توسعه همراه با عدالت مورد توجه مسوولان کشور است.

آل اسحاق به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها و تغییر جهت آن به سوی محرومان اشاره کرد و افزود: کمیته امداد امام(ره) می تواند در مدیریت و اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها کمک و همراهی مفیدی با دولت «تدبیر و امید» داشته باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: باید از تمام ظرفیت کشور برای تحقق این فرامین استفاده شود زیرا مقوله مدیریت جهادی در سطح کشور آسیب دیده و عملکرد در حوزه اقتصاد با منابع اقتصادی موجود در سطح کشور تناسب ندارد.

آل اسحاق با تاکید بر اینکه کمیته امداد باید برنامه ویژه با رویکرد جدید در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشد، ادامه داد: کمیته امداد برای اقتصاد و فرهنگ خانواده محرومان و مشارکت مردمی باید طرح نو، ایجاد و عملیاتی کند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: کمیته ، مدیریت ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار