در تازه ترین نسخه‌ی بتا از فایر فاکس روند همگام سازی اطلاعات بین ابزارهای مختلف ساده‌تر شده و امکان سفارشی کردن بهتر منو‌ها هم اضافه شده است. اگر از امکان همگام سازی فایر فاکس ناامید شده‌اید، این تغییرات ممکن است باعث رضایت شما شود.

به گزارش خبرنگار اورژانس‌ it باشگاه خبرنگاران؛ در نسخه‌ی جدید آزمایشی از فایرفاکس به نظر می‌رسد که روند ذخیره کردن تنظیمات در میان دستگاه‌های مختلف ساده‌تر شده است.

ساده شدن چیدمان منوی راه اندازی، هم گام سازی و کم شدن مراحل تنظیمات برای ساخت حساب کاربری و همچنین بهبود تجربه کاربری بین دستگاه‌های مختلف، جزء بازرترین ویژگی‌هایی هستند که در نسخه‌ی جدیدش از فایرفاکس نمایان شده است.

همچنین از طریق منوی جدیدی می‌توان به سفارشی ساختن برخی از منو‌ها پرداخت. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که با گرفتن و ول کردن ویژگی دلخواهتان، افزونه و یا ابزار را در هر جایی از مرورگر که می‌خواهید قرار دهید. به وسلیه‌ی این منو می‌توان به ابزار‌هایی مثل کپی- پیست، چاپ، ذخیره کردن و غیره دسترسی داشت. علاوه بر این بلافاصله بعد از دانلود یک افزونه، می‌توان آن را در این منو اضافه کرد.

اگر تمایل دارید این نسخه‌ی بتا را بر روی اندروید، لینوکس، مک و یا ویندوز آزمایش کنید، می‌توانید به آدرس زیر رفته، آن را دریافت کنید و اطلاعات خود را بین تمام این ابزارها همگام کنید.
https://blog.mozilla.org/blog/2014/03/20/help_test_the_new_firefox_beta_faster_simplified_easier_to_customize/

شما می‌توانید سوالات خود را اینجا مطرح نمایید.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: فایرفاکس ، اطلاعات ، منو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.