برنامه هزار راه نرفته رادیو فرهنگ یکشنبه 24 فروردین، با حضور روانشناس برنامه، روش‌های ایمن سازی جوانان در برابر اعتیاد را به بحث می گذارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، اعتیاد یک بیماری اجتماعی است که عوارض جسمی، روانی و اجتماعی آن به خوبی بر همگان آشکارشده است. با این حال و با وجود آگاهی از این عوارض مخرب، متاسفانه هرساله تعداد زیادی از جوانان منطقه به سوی مواد مخدر گرایش پیدا می کنند. به دلیل اهمیت این موضوع برنامه هزار راه نرفته که هر روز به بحث و بررسی پیرامون مسایل روانشناسی و مشکلات اجتماعی اختصاص دارد، از داود نودهی (روانشناس )  دعوت کرده است ت تا درباره راهکارهای ایمن سازی  جوانان در مقابل بلای خانمان سوز اعتیاد بحث و گفتگو کند.
 
هزار راه نرفته برنامه ای از گروه جامعه است که می توانید همه روزه از شنبه تا سه شنبه از ساعت 16 تا 17 از شبکه رادیویی فرهنگ بشنوید. شماره تلفنهای  22040085 و 22058800 و سامانه پیام کوتاه 30000558 در طول پخش برنامه آماده دریافت سوالات شماست.
 
برنامه هزار راه نرفته یکشنبه ها به سردبیری و تهیه کنندگی حاجی نوروزی و با اجرای امیر پیرمرادی تقدیم شنوندگان می شود. رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 و ای ام ردیف 558 و کانال 56 دستگاه های گیرنده دیجیتال (ستاپ باکس) قابل دریافت است.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار