رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از پلمب ۸ واحد قالیشویی به دلیل تخلیه پساب‌های خام به اراضی کشاورزی و کشت سبزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محسن شوکتی اظهار داشت: با دستور قضایی دادستان بخش کهریزک هشت واحد قالیشوئی با همکاری پلیس اطلاعات امنیت عمومی پایگاه نهم شهرستان ری پلمب شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری افزود: این واحدها بدلیل آلودگی زیست محیطی ناشی از هدایت پساب خام به اراضی کشاورزی و کشت سبزی و صیفی‌جات پلمب شدند.

شوکتی ادامه داد: همچنین در همین روز، اولین جلسه ستاد هفته زمین پاک در محل شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری اظهار داشت: در این جلسه برنامه‌های اجرایی در هفته مزبور از سوی اعضاء مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلمب ، قالیشویی ، اراضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
عبدی
۱۵:۰۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
جناب آقای شوکتی از شما سئوالی دارم؟
به نظر شما کارخانه پودر استخوان با آن بوی وحشتناکش برای مردم آزاردهنده تر است یا فرایند کار قالیشویی ها؟اگر قرار بر اولویت باشد بهتر نیست ابتدا به داد مردم برسید تا به داد کشاورزی ؟ خودتان خوب می دانید که به وفور اطراف شهرری با آب فاضلاب تهران کشاورزی می شود، آب قالیشویی هم روش،هر چند در این بخش هم کار شما قابل تقدیر است و از بدشانسی در جایی خدمت می کنید که انواع معضلات زیست محیطی به جهت کوتاهی همکارانتان در گذشته ، انباشته شده و شما کار سختی دارید، اما با مدیریت جهادی اولویت ها را در نظر بگیرید، از جمله کارگاههای پودر استخوان این اطراف را.
آخرین اخبار