مدير عامل راه آهن با اعلام اينکه حوزه سيرو حرکت موتور محرک تمام بخش هاي راه آهن است ، بر جذب بارهاي جديد توسط حوزه بازرگاني تاکيد کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران؛ محسن پور سيد آقايي در گردهمايي معاونان بهره برداري و روساي ادارات سير و حرکت و بازرگاني مناطق با ابراز اميدواري از رونق در حوزه بهره برداري و سير و حرکت گفت: تحول مدنظر دولت ؛ رشد عملکرد و بهبود فعاليت راه آهن و نوک پيکان اين عملکرد حوزه بهره برداري و بازرگاني است.
وي افزود: بخش سير و حرکت راه آهن بايد موتور محرک راه آهن باشد چون تحرک اين موتور مي تواند موجب حرکت ديگر بخش ها شود.

مدير عامل راه آهن گفت : در صورتي که اين منطق مدنظر فعاليت حوزه بهره برداري و سيرو حرکت قرار گيرد در تمام بخش هاي راه آهن به افزايش عملکرد منجر مي شود.

پورسيدآقايي با اشاره به برنامه ريزي صورت گرفته به منظور افزايش سالانه 20 درصد در حوزه جابه جايي بار خاطرنشان کرد: حوزه بازرگاني راه آهن نيز بايد با جذب بارهاي جديد نسبت به تحقق اين هدف کمک کند تا در 4 سال آينده بتوانيم ميزان جابه جايي بار را از 22 و نيم به حداقل 45 ميليارد تن کيلومتر برسانيم.

مديرعامل راه آهن با بيان اينکه رشد مداوم نيازمند به جذب بار جديد است ، تصريح کرد: با تکيه بر بارهاي سنتي که تاکنون با راه آهن جابه جا شده است ، نمي توان به اين رشد دست يافت.
وي افزود: بخش بازرگاني با همکاري شرکت هاي خصوصي بايد براي به کشف بارهاي جديد اقدام کند.

مديرعامل راه آهن با اشاره به افزايش نيافتن تعرفه راه آهن در سال جاري خاطرنشان کرد: معاونت بهره برداري و سير و حرکت راه آهن تا 10درصد مي تواند به مشتريان تخفيف دهد.

وي خاطرنشان کرد : حوزه سير و حرکت در سالجاري بايد برنامه اي کردن حرکت قطارها ، افزايش سرعت جابه جايي و متوسط سير واگن ها را در اولويت کاري خود قرار دهد تا علاوه بر جذابيت آن براي مشتريان زمينه افزايش سود شرکت هاي باري را فراهم کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: راه آهن ، بازرگان ، حرکت ، ریل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار