محمدرضا درخواه اعزام تیم جوانان به مسابقات جهان ایتالیا خبر داد و اظهار داشت: تیم ملی شهریور ماه به ایتالیا اعزام می‌شود.

 محمدرضا درخواه دبیر انجمن دراگون بوت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن دارگون بوت برنامه‌های خود را مبنی بربرگزاری مسابقات قهرمانی کشور برون مرزی داخلی و برپایی اردوهای انتخابی تیم ملی را به فدراسیون ارائه کرده است. طبق برنامه‌های انجمن مسابقات قهرمانی کشور را اوایل مهر ماه سال جاری در دو بخش مردان و زنان تنظیم کرده است.  
وی ادامه داد: اواسط شهریور ماه سال جاری کشور ایتالیا میزبان مسابقات باشگاههای جهان است مسابقات در بخش جوانان زیر 18 سال بزرگسالان بالای 40 سال و بزرگسالان عادی در دو بخش مران زنان برگزار می‌شود در بخش مردان زیر 18 سال تیم سوکایاز بوشهر نماینده کشورمان در مسابقات باشگاه‌های جهان است.  
 
وی افزود: در مسابقات باشگاه‌های جهان در بخش بزرگسالان بالای 40 سال نفرات برتر دو تیم تهران و بوشهر ادغام و در نهایت 14 نفر به مسابقات اعزام می‌شوند.  
 
درخواه تصریح کرد: مسابقات بالای 40 سال فقط در بخش مردان نخستین بار است که تیم‌های بالای 40 سال و زیر 18 سال عازم این رقابت‌ها می‌شوند.  
 
دبیرانجمن دراگون بوت افزود: مسابقات باشگاه‌های جهان نخستین بزرگسالان عادی در دو بخش مردان و زنان برگزار می‌شود نفراتی که از سوی باشگاه‌های خود به انجمن معرفی شوند عازم این رقابت‌ها می‌شوند در صورتی که باشگاه‌ها در انتخاب معرفی نفرات به تعامل نرسند دراین صورت انجمن دراگون بوت با برگزاری مسابقه‌ای انتخابی نفرات را برای حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان انتخاب و اعزام می‌کند.  
 
وی افزود: انجمن دراگون بوت در 22 اسفند ماه 92 مسابقه‌ای برگزار کرده است در راستای بزرگداشت روز بوشهر انجمن در سال جاری نیز مسابقه‌ای در اسفند ماه برگزار می‌کند.  
 
درخواه افزود: تیم ملی دراگون بوت مرداد ماه 94 مسابقات قهرمانی جهان کاندا را در پیش دارد از این رو انجمن جهت حضور پرقدرت تیم ملی در مسابقات جهانی کانادا اردوهای تدارکاتی را در زمستان سال جاری برپا می‌کند و مسابقات جهانی در دو بخش مردان و زنان برگزار می‌شود از این رو برنامه اردوهای تدارکاتی نیز علاوه بر بخش مردان در بخش بانوان نیز تدوین و طراحی شده است.  
 
وی ادامه داد: انجمن علاوه بر مسابقات مذکور درصدد برگزاری مسابقات داخل سالن دراگون بوت در استان گیلان است در سال گذشته متاسفانه به دلیل مشکلات جوی موفق به برگزاری مسابقات داخل سالن دراگون بوت در گیلان نشده‌ایم در سال جدید نیز با درخواست استان گیلان درصدد برگزاری هستیم البته در صورت ایجاد زمینه‌های برگزاری در زمستان مسابقات داخل سالن دراگون بوت را برگزار می‌کنیم.  
 
درخواه ادامه داد: علاوه بر استان گیلان، استان مازندران نیز برای برگزاری مسابقاتی در این استان به انجمن پیشنهاد داده است این مسابقات را در صورت تایید و تامین بودجه و ایجاد زمینه‌های مناسب جهت برگزاری تابستان سال جاری در مازندران برگزار می‌کنیم.  
 
دبیر انجمن ادامه داد: انجمن دراگون بوت هم همانند سایر انجمن‌ها و فدراسیون‌های ورزشی با مشکلات مالی مواجه است. البته انجمن با جذب اسپانسرهای مالی مناسب و تلاش‌های مستمر هزینه‌های موفقیت تیم ملی دراگون بوت را در مسابقات جهانی فراهم می‌کند امیدواریم فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز همانند سال‌های گذشته حمایت‌های مالی و معنوی را از تیم ملی دراگون بوت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.