نمایش کمدی موزیکال "مم وزین" کاری از مینو صالحی از 20 فروردین در تماشاخانه سنگلج پذیرای علاقمندان این عرصه هنری است.

"تینو صالحی"، کارگردان نمایش "مم وزین" در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: این نمایش که نوشته عباس عبدالله‌زاده است داستان خواب دو عاشق را روایت می‌کند که در خواب دلداده یکدیگر شده و در بیداری به دنبال یکدیگر می‌روند اما در این مسیر توطئه‌هایی شکل می‌گیرد که منجر به پایان یک تراژدیک می‌شود.

وی در مورد شیوه اجرایی این نمایش گفت: نمایش کاملا مدرن و کمدی موزیکال است و براساس یک نمایش‌نامه اصیل ایرانی ساخته شده است.  

صالحی درباره تفاوت این اجرا نسبت به اجراهای گذشته خود اظهار داشت: نمایش "مم وزین" سبک بسیار متفاوت است و تنها شباهتش با نمایش گذشته (ترنج) کمدی تراژدی بودن آنهاست و در نمایش ترنج که یک افسانه بود و بر اساس همان افسانه نمایش نوشته شد و به اجرا رفت.  

همچنین در این نمایش توماج دانشی بهزادی، حسن محمدی، صفورا کاظم پور، مسعود شاکرمی، سامان کوهی، شیبا ملکیان، مهدی حنفی، پویان درزی، هری آهنگو، سیدعباس حسینی و یاسمن میرزایی به ایفای نقش می‌پردازند.  

و محمد قدمی: تهیه‌کننده، نویسنده:عباس عبدالله‌زاده، آهنگساز: میرامیرمیری، طراح تنبو: صالحی، و مدیر تبلیغات: گروه تبلیغات، پارکینگ برعهده دارد.  

گفتنی است؛ اجرای "مم وزین" از 20 فروردین الی 20 اردیبهشت از ساعت 20 به مدت 70 دقیقه در تماشاخانه سنگلج میزبان علاقمندان این عرصه هنری است.  


انتهای پیام/  اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار