سهولت در چاب کتاب ها و نمایشنامه ها و در دسترس قرار دادن محصولات "فرهنگی" از جمله اقدامات دیگر برای ورود مردم به عرصه فرهنگ است.

طلیعه طریقی نمایشنامه نویس در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: کار‌های زیادی برای ورود مردم به فرهنگ می توان انجام داد از جمله این اقدامات اجرای برنامه های فرهنگی در فرهنگسراها‌، و پارک‌ها که همچنین اجرای تئاتر برای بچه ها است.
 
 وی افزود: سهولت در چاپ کتاب‌ها و نمایشنامه ها و در دسترس قرار دادن محصولات فرهنگی از جمله اقدامات دیگر برای ورود مردم به عرصه "فرهنگ" است  و می‌توان در پرتال‌های مسائل فرهنگی را در مکان‌های پر رفت و آمد از  جمله پارک‌ها عنوان کرد.
 
این نمایشنامه نویس ادامه داد: غرفه‌هایی برای فروش کتاب‌ها و اجرای نمایش برپا شود فرهنگ صد درصد از اقتصاد مهم تر است، زیرا در صورت نداشتن فرهنگ استفاده از منابع طبیعی، این منابع تخریب می شود.
 
 طلیعی اظهار داشت: در صورت نبود فرهنگ استفاده از اماکن تاریخی به میراث کشورمان  لطمه می زند انسان‌های با فرهنگ ارزش همه چیز را می دانند و این مسئله بسیار به اقتصاد کشور کمک می کند.
 
این نمایشنامه نویس عنوان کرد: تئاترهای زیادی با ایده و متن ارزشمند و والا دیده نمی شود همین مطلب در فیلم نیز مشاهده می شود به مسائل فرهنگی از زیر بنا اهمیت داده شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرهنگ ، محصولات ، چاپ ، عرصه ، پرتال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار