سوارز برترين گلزن ليگ جزيره

لوئيس سوارز مهاجم تيم فوتبال ليورپول در پايان هفته سي و سوم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال انگليس همچنان در صدر جدول برترين گلزنان اين جام قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، پس از سوارز که تا کنون 29 گل به ثمر رسانده، دانيل استوريج ديگر هم تيمي وي با بيست گل زده در جايگاه دوم است. يحيي توره از منچستر سيتي نيز با 18 گل زده در جايگاه سوم است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از لندن، سرخيو آگوئرو از منچستر سيتي، وين روني از منچستر يونايتد و جي رودريگز از ساوتهمپتون نيز هر يک تا کنون 15 گل در اين رقابت ها به ثمر رساندند و در جايگاه بعدي هستند.

ادن آزار از چلسي نيز بازيکن 14 گله اين رقابت هاست. اوليور ژيرو از آرسنال، روملو لوکاکو از اورتون، استيون جرارد از ليورپول و لوئيس رمي از نيوکاسل نيز هر يک تا کنون 13 گل وارد دروازه حريفان کرده اند. بوني از سوانسي سيتي با 12 گل زده در جايگاه بعدي است.

ادين ژکو از منچستر سيتي، روبين فان پرسي از منچستر يونايتد و ريکي لمبرت از ساوتهمپتون با يازده گل زده در جايگاه بعدي هستند.

امانوئل آدبايور از تاتنهام و کريستين بنتکه از آستون ويلا نيز هريک تا کنون ده گل در اين رقابت ها به ثمر رسانده اند. آلوارو نگردو از منچستر سيتي، دني ولبک منچستر يونايتد و آدام لالانا از ساوتهمپتون با نه گل زده در جايگاه بعدي است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار