آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، احتمال به خدمت گرفتن لوئیس سوارز، مهاجم لیورپول، در تابستان آینده را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،توپچی ها در تابستان گذشته تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن این مهاجم اروگوئه ای انجام دادند اما مخالفت مدیران باشگاه لیورپول، مانع از انجام این انتقال شد.

سوارز در پاییز قراردادش را با لیورپول تا 5 سال دیگر تمدید کرد و ونگر اکنون اعلام کرد دیگر به دنبال به خدمت گرفتن این مهاجم گلزن نیست.
ارسن ونگر در این خصوص گفت: این انتقال انجام نشد؛ فقط همین. ما هرگز بازیکن ما نبود. 

آرسنال این هفته با لیورپول روبرو خواهد شد و در صورتی پیروزی توپچی ها، اختلاف دو تم به 11 امتیاز افزایش پیدا می کند اما ونگر معتقد است تیم برندان راجرز، نسبت به دیدار رفت، در شرایط بهتری قرار دارد.

لیورپول نسبت به آخرین باری که با آنها روبرو شدیم، در شرایط بهترین است. آنها در اوج هستند. شنبه فرصت خوبی برای ماست تا یک بازیکن خیلی خوب انجام بدهیم زیرا ماه مهمی در پیش داریم. ما پیروزی های خوبی در آنفیلد به دست آورده ایم. من احترام زیادی برای هواداران لیورپول قائل هستم. آنها فوتبال را می شناسند.

فکر می کنم آنها با داشتن استوریج، سوارز، استرلینگ، کوتینیو و جرارد، در کارهای هجومی بسیار خوب هستند. ما نباید به سوارس و استوریج اجازه کار بدهیم. باید مالیکت توپ را در اختیار بگیریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سوارس ، ونگر ، لیورپول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار