معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: محورهای پژوهشی دستگاه های اجرایی باید در راستای توسعه و شکوفایی استان باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه



  هدایت حاتمی گفت:با توجه به اینکه سال 93 از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، لذا ما مسئولین استان وظیفه داریم که در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با رویکرد اقتصاد و فرهنگ و جلب مشارکت مردم و اراده ملی عمل نمائیم.

حاتمی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی استان باید از همین ابتدای سال با مشخص کردن عناوین پژوهشی و انتخاب موضوعات کاربردی و اثر گذار بتوانند مسیر بالندگی استان را دنبال نمایند.

وی افزود: با توجه به اینکه قابلیت های مستعد و فراوانی از قبیل تولیدات بخش کشاورزی و همچنین صنعتی و تولیدی در استان وجودارد، لذا می طلبد که دستگاه های اجرایی در خصوص توسعه استان با رویه و نگاه جامع تری که مسیر توسعه استان را بیش از پیش محقق و هموار می کند، تلاش کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه توسعه تجارت خارجی با رویکرد افزایش توان صادراتی، توسعه فعالیت های بخش کشاورزی و منابع آب استان، توسعه و تقویت صنعت گردشگری و توریسم و همچنین توسعه بخش صنعت و تولید استان را از اهم استراتژی های مدیریت ارشد استان در حوزه پیشبرد برنامه ریزی های توسعه ای استان برشمرد و اضافه کرد: امیدواریم تمام قابلیت های استان در حوزهای مذکور مسیر بالندگی و شکوفایی استان را بیش از پیش محقق سازد.

در ادامه مقرر شد کنفرانس ژئو تکنیک ایران در مهرماه امسال به میزبانی استان کرمانشاه برگزارشود./س

برچسب ها: کرمانشاه ، ایران ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.