کاتوزیان، حمايت از فعاليت‏ هاي پروژه‏شی را با هدف استفاده از ظرفيت‏ هاي خالي پژوهشگاه و نیز بکارگیری از بودجه جاري به منظور بازاريابي و جلب مشتري، بسيار حائز اهميت خواند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حميدرضا كاتوزيان در مراسم آغاز به كار سال جديد كه روز گذشته (١٦ فروردين ماه) در سالن همايش هاي بين المللي پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، در تشريح اقدام هاي انجام شده در اين مجموعه طي پنج ماه اخير گفت: ايجاد ساختاري مناسب براي ارزيابي پروژه‏ ها با هدف ساماندهي بهتر براي تعيين ميزان اثربخشي، بودجه، منابع انساني و تجزيه و تحليل زمان‏بندي پروژه ها در دستور كار پژوهشگاه قرار گرفته و درعين حال، طبقه‏ بندي و رتبه‏ بندي پروژه‏هاي داخلي با هدف بررسي مناسب درآمد، هزينه و متناسب كردن مقدار دريافتي افراد موثر در پروژه انجام شده است.

وي با بيان اينكه رتبه بندي و طبقه بندي پروژه هاي پژوهشگاه صنعت نفت از مهمترين اقدام هاي انجام شده طي اين مدت بوده است، گفت: پروژه هاي پژوهشگاه صنعت نفت با هدف تخصيص بهينه منابع و شناسايي عوامل موثر در پيشبرد پروژه رتبه بندي شدند.

رئيس پژوهشگاه صنعت نفت به برگزاري مستمر جلسات كميسيون دائمي و هيئت امناي پژوهشگاه در اين مدت اشاره كرد و گفت: دراين جلسات، چشم انداز پژوهشگاه ترسيم و بسترهاي لازم براي توسعه همكاري ها با شركت هاي دانش بنيان و مراكز پژوهشي و فناوري فراهم شد.    

كاتوزيان با بيان اينكه نخستين شركت دانش‏ بنيان و اقماري پژوهشگاه صنعت نفت در حوزه كاتاليست و مواد شيميايي در اواخر سال گذشته با مشاركت اعضاي هيئت علمي پژوهشگاه و بخش خصوصي شكل گرفت، تصريح كرد: اين اقدام با هدف سوق دادن كشور به سوي اهداف بلند توسعه‏ اي در چارچوب‏هاي موردنظر رهبر معظم انقلاب عملياتي شد.

به گفته وي، تشكيل شوراي تحول اداري و ايجاد كانون ارزيابي و توسعه نيروي انساني با همكاري معاونت برنامه ‏ريزي پژوهشگاه از جمله اقدام هايي است كه با هدف بهبود وضع نيروي انساني و افزايش كارآمدي منابع انساني در پژوهشگاه انجام شده است؛ ضمن آنكه در روزهاي آتي، شوراي امور بانوان پژوهشگاه نيز آغاز به كار مي كند.

كاتوزيان، شفاف سازي فعاليت‏ ها را در زمينه كميسيون معاملات و كميسيون فني و تلاش براي اصالت‏بخشي به پروژه با هدف بالا بردن كيفيت كار و كاهش قيمت تمام‏ شده از ديگر اقدامايي خواند كه در پژوهشگاه صنعت نفت پيگيري شده است.

رئيس پژوهشگاه صنعت نفت، حمايت از اقدام ها و فعاليت‏ هاي پروژه‏ هاي مقدماتي را با هدف استفاده از ظرفيت‏ هاي خالي پژوهشگاه و ارايه نتايج مقدماتي به صنعت با استفاده از بودجه جاري به منظور بازاريابي و جلب مشتري، بسيار حائز اهميت خواند و گفت: رصد فناوري‏ هاي نوين صنايع نفت و گاز با هدف حركت بر روي مرزهاي دانش و فن آوري به طور جدي در دستور كار پژوهشگاه قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نفت ، گاز ، پژوهش ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار