معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: مدیریت جهادی در کشاورزی منجر به جهشی در تولید و افزایش درآمد تولیدکنندگان می شود.

ایوب ایرانی فام در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: باید با استفاده از حداقل منابع، بتوانیم حداکثر تولید را در واحد سطح داشته باشیم.

وی اقتصادی تَر شدن تولید را با افزایش تولید امکانپذیر دانست و تصریح کرد: اقتصادی تَر شدن تولید، کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از منابع تولید از دیگر اثرات مدیریت جهادی خواهد بود.

ایرانی فام ادامه داد: حداکثر راندمان تولید و جلوگیری از هدر رفتن آب و حفظ خاک را باید غنیمتی گرانبها از افزایش تولید ملّی قلمداد نمود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی بی نیازی از واردات را از مزایای مدیریت جهادی دانست و یادآور شد: افزایش کمّیت و کیفیّت محصولات کشاورزی نتیجه ای جز بی نیازی از واردات نخواهد داشت.

ایرانی فام تاکید کرد: آموزش کشاورزان برای یادگیری فنون کشاورزی، مجهز نمودن آنان به روش های نوین و پیشرفته کشاورزی و انتقال یافته های تحقیقاتی به تولیدکنندگان برای افزایش تولید از سوی سازمان پیگیری می شود.
 
 
انتهای پیام/س
برچسب ها: افزایش ، درآمد ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.