شهردار دماوند گفت: تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب که بسیار هم مدبرانه نامگذاری شد، موجب اقتدار بیش از پیش کشورمان در عرصه های بین المللی خواهد شد.

"عباس صفري" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: از سوی رهبر معظم انقلاب امسال به عنوان سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شد تا نگاه ها هرچه بیشتر به سمت این دو مقوله مهم معطوف شود.

وی با بیان اینکه اصلاح ساختار اقتصاد و فرهنگ نیاز اساسی کشور است، گفت: در سال های گذشته دشمنان نظام عمده برنامه های خود را برای ضربه زدن روی این مسئله متمرکز کرده اند و با اعمال انواع تحریم ها و همچنین ساخت و تولید برنامه های ضد ارزشی و غیراخلاقی به دنبال آن بوده اند که به کشور آسیب وارد کنند.

صفري ادامه داد: همانگونه که تاکنون بارها رهبر معظم انقلاب هشدار داده اند کار خطا و اشتباهی است اگر منتظر بمانیم تا دشمنان تحریم های خود را به صورت کامل بردارند و ما بتوانیم اقتصاد خود را بهبود ببخشیم.

وی یادآور شد: دشمنان اسلام و انقلاب 30 سال است که با اعمال سنگین ترین تحریم ها، قصد ضربه زدن به کشور و گرفتن آسایش و زندگی راحت را از مردم دارند و نباید به وعده ها و توافق های آنان دلخوش کنیم و بهتر است خود مسیری را انتخاب نمائیم که به توسعه اقتصادی منجر شود.

شهردار دماوند ادامه داد: تاکید رهبر معظم انقلاب در سالیان اخیر روی مسئله اقتصاد بخوبی نشانگر حساسیت و توجه ایشان به این مبحث مهم است و توجه مسئولین را مکررا نسبت به اقتصاد جلب کرده اند.

صفري گفت: از سوی دیگر فرهنگ غنی ایران اسلامی نیز همواره مورد تهدید و هجوم دشمنان قرار داشته و در سال های گذشته هزاران فیلم و برنامه ضد ارزشی برای تغییر هویت و فرهنگ ایران از سوی غرب تولید شده است و در این راستا متولیان فرهنگی نیز باید نهایت تلاش و اهتمام خود را به کار گیرند.

وی در پایان گفت: مطمئنا اصلاح اقتصاد و فرهنگ جامعه امکان پذیر است كه در اين راستا شهرداري ها به عنوان يك نهاد مردمي مي تواند درجهت توسعه اقتصاد مقاومتي و نيز ترويج فرهنگ اسلامي و ايراني موثر باشد كه اين نهاد نيز در دماوند آماده فراهم سازي زمينه هاي لازم و ايجاد فرصت هاي كافي است./ش


برچسب ها: شعار ، رهبری ، اقتدار ، فرهنگ ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.