گزارش های آماری نشان می دهد که اپل محبوبترین کمپانی در بین سازندگان گوشی های هوشمند در ایالات متحده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ comScore گزارش جدید خود را منتشر کرد، گزارشی که براساس داده های بدست آمده از "ردیابی شبکه بزرگ نرم افزاری” تهیه شده است.
طبق این گزارش، حدود ۱۶۳.۲ میلیون نفر در ایالات متحده دارای گوشی های هوشمند (تا ماه فوریه) هستند که رشدی ۶۸.۲ درصدی داشته است. همچنین این آمار حدود ۷ درصد بیشتر از آمار سه ماهه منتهی به نوامبر ۲۰۱۳ است.

در بین شرکت ها، کمپانی اپل همچنان در صدر است. سهم این شرکت در این دوره ۰.۱ درصد رشد داشته و به ۴۱.۳ درصد رسیده است. طبق معمول سامسونگ با سهمی ۲۷ درصدی در رتبه دوم قرار گرفته و ال جی با کنار زدن موتورولا خود را به جایگاه سوم رسانده است. سامسونگ در این دوره سهم خود را ۱ درصد افزایش داده، این درحالیست که سهم اچ تی سی که در رتبه پنجم قرار دارد ۱ درصد کاهش داشته و این نشان می دهد که سامسونگ ۱ درصد سهم اچ تی سی را به سمت خود کشیده است.

comscore-smartphone-oems-february-2014

در بخش سیستم عامل ها، اندروید گوگل با سهمی ۵۲.۱ درصدی بعنوان برترین پلتفرم موبایل در ایالات متحده معرفی شد. نکته جالب در بخش اپلیکشن هاست که اپ گوگل پلی در رتبه دوم اپ هایی که بیشتر استفاده می شوند قرار گرفته است. رتبه اول در اختیار فیسبوک می باشد. Apple App Suite که شامل iTunes, Apple App Store و Apple Game Center می شود در رتبه ششم و بالاتر از Gmail و Google Maps قرار دارد. Apple Maps هم به سهم ۲۵ درصدی از کل مخاطبان موبایل دست یافت که رقم قابل توجهی است. 

comscore-smartphone-os-february-2014

comscore-smartphone-properties-and-apps

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار