عضو ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی از بازدید بیش از 400 هزار نفر از دوستداران طبیعت در روز 13 فروردین ماه جاری از جاذبه‌های گردشگری، مناطق طبیعی و آثار و ابنیه‌های تاریخی در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، حسین متشکری با اعلام این خبر، افزود: همزمان با فرا رسیدن 13 فروردین ماه و در روز طبیعت ساکنان و مسافران نوروزی در شهرستان های مختلف استان از جاذبه های بی نظیر گردشگری و طبیعت بک شهرستان ها در مناطق مختلف خراسان رضوی بازدید کردند.

وی با باین اینکه آمار بازدید کنندگان از این جاذبه ها در شهرستان های مختلف متفاوت است، افزود: به طور میانگین در هر شهرستان حد اقل 17هزار نفر از دوستداران طبیعت از جاذبه های بکر طبیعی در شهرستان ها بازدید کردند.

همچنین رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشتخوار از بازدید 15 هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی در تعطیلات نوروز 93 از جاذبه های گردشگری و میراث فرهنگی و تاریخی این شهرستان خبرداد.

محمود باعقیده با اعلام این خبر افزود : درتعطیلات 13 فروردین امسال نیز مناطق گردشگری این شهرستان آغوش خود را به روی مسافران نوروزی گشوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: خراسان ، سفر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار