شرکت خودروسازی "کرایسلر" آمریکا، شعبه ایتالیایی "فیات"، برای حدود 900 هزار دستگاه خودرو تولیدی خود در جهان به ویژه آمریکای شمالی به سبب مشکل ترمز فراخوان زد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، این گروه خودروسازی اعلام کرد از یک حادثه مرتبط با این مشکل که به زخمی شدن کسی منجر شده، آگاه شده است .

این منبع تصریح کرد: فراخوان مذکور به خودروهای کاربران ورزشی (اس یو وی) یعنی "جیپ گراند چروکی" و "داچ دورانگو" مربوط می شود، این مدل ها بین سال های 2011 و 2014 تولید شده است .

"کرایسلر" تاکید می کند این تصمیم پس از تحقیق داخلی درباره برخی از خودروها انجام می شود که از مشکل سامانه ترمز حکایت دارد.

براساس این طرح، 644 هزار و 345 دستگاه خودرو در آمریکا، 42 هزار و 380 دستگاه خودرو در کانادا و 21 هزار و 376 دستگاه خودرو در مکزیک و 159 هزار و 685 دستگاه خودرو در نقاط دیگر جهان، بررسی خواهد شد.

این فراخوان جدید درحالی صورت می گیرد که یک شرکت دیگر خودروسازی آمریکا یعنی "جنرال موتورز" از اواسط فوریه با فراخوان دیرهنگام میلیون ها دستگاه خودرو مجهز به یک قطعه معیوب که به کشته شدن 13 تن منجر شده است،مورد انتقاد شدید قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرایسلر ، فراخوان ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار