فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد گفت: طی بررسی‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته، سر منشا 90 درصد از جرایم،اعتیاد و مواد مخدر است.

 سرهنگ محسن صفری در گفتگو با خبر‌نگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به تاثیر بسیار زیاد اعتیاد در ایجاد بزه و جرایم اظهار داشت: در همین ارتباط‌، ارزیابی‌ها ومطالعات بسیاری صورت گرفته که نشان‌دهنده‌ی تاثیر 90 درصدی پدیده‌ی شوم اعتیاد در جرایم خرد و کلان است.

وی در ادامه افزود: در واقع امر، هر چه قدر با این ناهنجاری برخورد شود، به موازات آن،جرایم نیز کاهش پیدا می‌نماید و پیرو این مسئله، اولویت ما نیز مبتنی بر برخورد جدی و قاطعانه با مواد مخدر است.

سرهنگ محسن صفری با اشاره به بر‌خورد با سرقت خرد و کلان به عنوان دیگر دستور کار جدی و مجموعه‌ی انتظامی شهرستان ملارد اظهار داشت: از لحاظ آماری،حوزه‌ی مورد اشاره نیز از اولویت‌های جدی پلیس در این منطقه محسوب می‌شود که در واقع امر، بخش اعظمی از جرایم این‌چنینی نیز ناشی از سوء مصرف مواد مخدر در تامین مواد مورد نیاز افراد معتاد ظهور و بروز می‌کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با استعانت از الطاف الهی و تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های خدوم انتظامی در شهرستان ملارد، طرح‌ها و عملیات‌های مبارزه با مواد مخدر، همواره تا زمان ریشه‌کن نمودن این بلای خانمان‌سوز، در سطح منطقه، استمرار دارد.
/انتهای پیام
 

برچسب ها: جرایم ، اعتیاد ، مخدر ، ملارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار