نرم افزار جامع متن برنامه تلویزیونی "سمت خدا" با قابلیت های گوناگون جهت نصب بر تلفن های همراه و سایر دستگاه های سازگار با سیستم های اندروید بر روی سایت این برنامه قرار گرفت.

به گزارش  خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، نرم افزار جامع متن برنامه تلویزیونی "سمت خدا" به تهیه کنندگی سید عبدالمجید رکنی از سال1388 تاکنون در سایت این برنامه به نشانی www.samtekhoda3.ir با قابلیت های نصب بر روی گوشی های تلفن همراه و سایر دستگاه های سازگار با سیستم اندروید قرار می گیرد.

گفتنی است این نرم افزار در پایان هر ماه برای بازدیدکنندگان به روز می شود. این نرم افزار دارای بخش های مختلف دیگری از جمله گالری تصاویر، بیوگرافی کارشناسان مذهبی برنامه و... است. در این نرم افزار متن سخنان حجج الاسلام قرائتی، مهندسی، ماندگاری، رفیعی، میرباقری، حسینی قمی، عالی، حیدری کاشانی، فرحزاد، میرباقری، رنجبر، نقویان، پناهیان، مستشاری، حاج علی اکبری و خانم ها نیلچی زاده و رحمان دوست گنجانده شده است.

برنامه تلویزیونی سمت خدا با اجرای نجم الدین شریعتی کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیماست که در ایام نوروز از ساعت 13.30 دقیقه از این شبکه پخش می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سمت ، نوروز ، برنامه ، تلفن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار