بازرس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گفت:نظارت بیشتری بر عرضه مواد غذایی مناطق گردشگرپذیر مازندران صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،محمدعلی مرادی در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت:سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از 29 اسفندماه 92 اقدام به اعزام بازرسان این سازمان به کل کشور کرد.

وی تصریح کرد:اعزام بازرس در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

بازرس ارشد سازمان میراث فرهنگی کشور خاطرنشان کرد:میراث فرهنگی برای اعزام بازرسان چهار موضوع را پیگیری و در دستور کار دارد.

این مسئول ادامه داد:ارزیابی و عملکرد ستاد خدمات سفر در ایام نوروز،بازرسی و نظارت برعملکرد مجموعه‌های فعال وتحت پوشش سازمان مثل هتل‌ها و رستوران‌ها،شناسایی آسیب‌ها و تهدید انتقال گزارش روزانه به مسئولان برای اصلاح برنامه و عملکرد در دستور کار بازرسی‌های سازمان قرار دارد.

بازرس ارشد سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به فعال بودن سیستم گزارش‌گیری تخلفات این سازمان اشاره کرد و بیان داشت:مرکز ارتباط‌گیری سامد با شماره 09669 آماده دریافت گزارشات مردم به صورت پیامک است.

وی افزود:نگاه مجموعه ستاد درکل کشور افزایش میزان خدمات در فصل گردشگری است.

مرادی‌فر با اشاره به اقامت بیش از 6 میلیون مسافر در مازندران از ابتدای نوروز تاکنون گفت:مازندران ظرفیت بسیار مناسبی برای جذب گردشگر دارد و با توجه به استقبال گسترده گردشگران امکان جلب رضایت‌مندی همه گردشگران وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به بازرسی سه روزه‌ای که از اماکن مختلف در سطح مازندران داشت، خاطرنشان کرد: فعالیت بسیاری از ارگان‌های نیروی انتظامی،هلال احمر مطلوب بود.

بازرس میراث فرهنگی ادامه داد:کیفیت‌بخشی به نمازخانه‌های بین‌‍راهی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی خواستار حضور فعال‌تر دستگاه‌های اجرایی مازندران درمناطق گردشگرپذیر مازندران شد وگفت:یکی ازنقاط قوتی که درمازندران مشاهده شد استقرار نماینده تام‌الاختیار هر سازمان در محل دبیرخانه ستاد بود که این موضوع در کمتر استان کشور مشاهده شد.

مرادی‌فر خواستار توجه بیشتر به مسائل امنیتی در غرب استان مازندران شد و تاکید کرد: نظارت بر مواد غذایی در مناطق گردشگر‌پذیر باید جدی‌تر شود و میزان نظارت‌ها باید افزایش یابد.

بازرس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری یادآور شد:میزان کشیک نانوایی‌ها در سطح مازندران باید افزایش یابد و بسیاری از گردشگران خواستار افزایش میزان نانوایی‌های استان بودند./س

 

برچسب ها: هشدار ، غذا ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.