سامانه ای که از امروز از مرزهای غربی کشور وارد شده، باعث بارش در نواحی شمال غرب ، غرب، جنوب غرب ، نواحی مرکزی، دامنه های جنوبی البرز و سواحل جنوبی دریای خزر را درپی گرفته است.

گودرزی کارشناس هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: بارش عمدتا به صورت باران اما در نقاط مستعد به صورت تگرگ و در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت بارش برف است که از ظهر روز دوشنبه از میزان بارشها از سمت غرب کشور کاسته اما گستره آن در شمال شرق و شرق کشور همچنان ادامه دارد.

گودرزی افزود: این سامانه تا روز سه شنبه در کشور فعال بوده و از روز سه شنبه از شرق کشور خارج می شود. روزهای یکشنبه تا سه شنبه در نیمه شمالی کشور به ویژه در نواحی ساحلی دریای خزر و شمال غرب شاهد کاهش محسوس دما هستیم.

این کارشناس هواشناسی گفت: دریای خزر و خلیج فارس امروز و فردا مواج بوده ، ضمن آنکه از روز چهارشنبه سامانه جدید بارشی از غرب کشور وارد نواحی شمال غرب کشور می شود.

گودرزی در مورد آخرین وضعیت هوای تهران تصریح کرد: تهران امروز شاهد افزایش ابر و تا آغاز بارش باران و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود که این روند در روز دوشنبه هم برای تهران ادامه دارد.

برچسب ها: سامانه ، بارش ، مناطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار