رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ایجاد درمانگاه‌های تخصصی در شهرستان‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا دکتر علیرضا رئیسی رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بازدید از ایستگاه سلامت در امامزاده شاهزاده ابراهیم در دشتستان اظهار داشت: خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان به مهمانان نوروزی و مردم بومی استان در تعطیلات امسال مطلوب بوده است.




وی افزود: حجم و کیفیت خدمات نسبت به گذشته بیشتر شده و تعداد زیادی مرکز بهداشتی و بیمارستان و داروخانه نیز در سطح استان به شکل تمام‌وقت خدمات لازم را ارائه کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: تا پایان تعطیلات این امر تداوم دارد و به فضل خدا به اهداف و برنامه‌های تدوین شده در این مسیر برسیم.

دکتر رئیسی تأکید کرد: در سال 93 برنامه‌ریزی بسیار ارزنده‌ای در حوزه سلامت انجام گرفته و امیدوار هستیم با موفقیت به مرحله اجرا در بیاید.

وی از ایجاد درمانگاه‌های تخصصی در شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: راه‌اندازی درمانگاه‌های تخصصی در سطح شهرستان‌های استان از برنامه‌های اساسی این دانشگاه در سال جدید است.

این مسئول ابراز داشت: انتظار داریم با اجرای برنامه‌های وزارت بهداشت در سال آینده و واقعی شدن بیشتر تعرفه‌ها، شاهد جذابیت فعالیت در درمانگاه‌های تخصصی برای اساتید و هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی باشیم که بدون شک کیفیت درمان را ارتقاء خواهد داد.

وی یادآور شد: سیاست کلی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر این است که با جدیت به موضوع بهداشت و پیشگیری در استان بپردازیم و همه چیز را به درمان موکول نکنیم تا از بروز بیماری‌هایی که صدمات جبران‌ناپذیری وارد می‌کنند بکاهیم.

دکتر رئیسی بر لزوم تلاش شبانه‌روزی برای رشد شاخص‌های سلامت در جامعه تاکید کرد.
برچسب ها: درمانگاه ، بوشهر ، تخصصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار