شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی در بیانیه ای از این روز به عنوان تجلی مشارکت و همدلی مردم در تعیین سرنوشت خود یاد کرد.

در بیانیه و پیام دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت 12 فروردین ماه، آمده است: در این روز، مردم انقلابی و مؤمن ایران در جهت تحکیم ارکان انقلاب خود، با تصمیم قاطع و اکثریت قریب به اتفاق 98.2 درصدی آرای "آری" خود، وحدت ملّی و یکپارچگی و انسجام اسلامی خود را به نمایش گذاشتند.
در این بیانیه آمده است: نسل های دوم و سوم انقلاب اسلامی همراه با نسل اولی ها در عرصه های مختلف، حضوری شگفتی آفرین، تحسین برانگیز، پرشور و دشمن شکن داشته و همچون پدران و مادران خود بر تداوم راه نظام خود مهر تأیید زده اند.
در ادامه این بیانیه آمده است: مردم استان چهارمحال و بختیاری نیز با حفظ وحدت حول محور ولایت در امتحانات بزرگ سه دهه پایداری، آگاهی، بصیرت، ایستادگی و عزم ملی خود را در تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» ثابت کردند و با سربلندی و سرافرازی از کوران حوادث عبور کردند تا نشان دهند همچنان در مسیر تحکیم حکومت الله ثابت قدم هستند.
این اطلاعیه می افزاید: حرکت عظیم و سرنوشت ساز ملت ایران در سال گذشته و خلق حماسه هایی نظیر حضور انقلابی، آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و راهپیمایی 22 بهمن، دشمن را در طراحی استراتژی های خود علیه ایران به فضاحت و خواری کشاند و فصل نوین و بستر تازه ای از افتخار و تجارب را در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و تعالی نظام جمهوری اسلامی رقم زد.
در ادامه بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک سال نو به عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریت جهادی" آمده است: امیداست این تقارن، امکان بهره گیری مضاعف از انوار هدایت الهی و برکات فاطمی و تبیین دستاوردهای نظا م ارزشمند جمهوری اسلامی را برای مردم ولایتمدار این استان فراهم نماید.
در پایان این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از مردم دعوت می کند در همایش های "جمهوری اسلامی، زمینه ساز حکومت مهدی فاطمه" شرکت کنند.
همایش "جمهوری اسلامی، زمینه ساز حکومت مهدی فاطمه" روز دوشنبه 11 فروردین ماه جاری ساعت 11 صبح در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد با سخنرانی حجت الاسلام صابری اراکی برگزار می شود.
این همایش همزمان با شهرکرد، در شهرهای سامان، بروجن، فارسان، اردل، چلگرد، شلمزار، بن و لردگان برگزار می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.