گروه خودروسازي سايپا براي مسافران و زائران راهيان نور در ايام تعطيلات نوروز امکانات امدادي ويژه‌اي در نظر گرفته است.


به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سايپا ؛ مدير عامل امداد خودرو سايپا با اعلام اين خبر گفت ، در استان خوزستان 22 نمايندگي و 24 پايگاه امدادي در روزهاي تعطيلات نوروز به ارائه خدمات امدادي به مسافران مي پردازند.

احمد کرفي افزود : در استان خوزستان 24 پايگاه امدادي ، وظيفه امدادرساني به دارندگان خودروهاي سواري گروه سايپا را بر عهده دارد.

استان خوزستان در نوروز هر سال پذيراي زائران مناطق جنگي هشت سال دفاع مقدس است و به همين دليل محورهاي منتهي به اين اماکن در نوروز جزء پر ترددترين محورهاي مواصلاتي کشور به شمار مي‌رود و گروه خودروسازي سايپا امکانات ويژه‌اي براي زائران در نظر گرفته است.

وي گفت: انجمن صنفي نمايندگي هاي استان خوزستان در تمام روزهاي اجراي طرح داير و آماده ارائه خدمات ثابت و سيار به زائرين و مسافران نوروزي است و همچنين در مسير راهيان نور از جمله شوش، انديمشک، خرمشهر و هويزه پايگاههاي امدادي سايپا مستقر شده‌ است تا به سرعت به ياري مسافران بشتابد.

همچنين به محض اعلام نياز آن دسته از عزيزاني که با خودرو شخصي عازم اين مناطق هستند، خدمات امدادي به آنها ارائه خواهد شد.

کرفي ادامه داد: در شهرستانهاي مسجد سليمان و شوشتر نيز که جزء مناطق گردشگري استان خوزستان به شمار مي‌رود ،خودروهاي امدادي سايپا مستقر شده‌ است تا بهترين خدمات را به گردشگران عزيز ارائه دهند.

مدير عامل امداد خودرو سايپا گفت: به دليل پر حجم بودن ورود و خروج مسافر به خوزستان، بيشترين خدمات امدادي در اهواز متمرکز شده است. علاوه بر اين در اهواز 4 نمايندگي در هفته اول و 4 نمايندگي در هفته دوم خدمات مورد نياز را به مشتريان گروه خودروسازي سايپا ارائه مي‌دهد.

همچنين در مسيرهاي پر تردد آبادان و خرمشهر نيز خودروهاي امدادي مستقر شده‌ است تا در سريعترين زمان خدمات امدادي را به مسافران ارائه دهد.

وي افزود: امسال هيچ گونه کمبودي در زمينه تامين قطعات مورد نياز و پر مصرف خودروهاي سايپا نداريم و شاهد ارائه خدمات با کيفيت در طرح امداد نوروزي سايپا هستيم.

طرح خدمات امداد نوروزي گروه خودرو سازي سايپا از 25 اسفند آغاز شده است و تا 17 فروردين ادامه خواهد داشت و هموطنان گرامي براي دريافت خدمات امدادي ، بيان نظرها و پيشنهادهاي خود مي توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 و 84444-021 تماس بگيرند يا به پرتال اينترنتي شرکت به نشاني www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.
برچسب ها: خودرو ، سایپا ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار