مدیرعامل امداد خودرو ایران گفت: در اجرای طرح امداد نوروزی این شرکت، حدود ۲۱۳۰اکیپ امدادی از ۲۶اسفندماه در تمامی نقاط کشور مستقر و جهت ارائه خدمات امدادی به همه هموطنان در آمادگی کامل بوده اند

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ سید علی جعفری با بیان اینکه اینکه این طرح تا پایان روز ۱۵فروردین ادامه خواهند داشت، افزود: امسال طرح نوروزی امدادرسانی از ۲۴اسفندماه به صورا آزمایشی آغاز شد تا در ۴۸ساعت اولیه کمبودها و اشکالات احتمالی رفع شود و از روز ۲۶اسفند، خدمات امدادی به صورت کامل و مطلوب ارائه شود.

 

وی ادامه داد: در اجرای این طرح بیش از ۲۵۰نفر از پرسنل شرکت امداد خودروی ایران در مرکز تماس «۰۹۶۴۴۰» به صورت شبانه روزی ودر ۳ شیفت کاری حاضر بوده و پاسخگوی تماس های امدادی هموطنان هستند.

 

مدیرعامل امدادخودرو ایران با بیان اینکه ناوگان گسترده و توانمند این شرکت در تمامی نقاط کشور توانایی این را دارند که به تمامی درخواست های امدادی پاسخگو باشند، افزود: در طرح امداد نوروزی امسال ۶شاخص زمان انتظار، زمان امدادرسانی و رفع اشکال، میزان رفع ایرادهای خودرو در محل، رضایت مشتریان از خدمات امدادی، بازرسی های نامحسوس و کاهش تعداد امدادهای بالاتر از ۶۰دقیقه در دستور کار قرار گرفت که نتایج ارزیابی ها نشان می دهد در تمامی این شاخص ها به اهداف مورد نظر دست پیدا کرده ایم.

 

وی اظهار کرد: این شاخص ها براساس تاکیدهای مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و در راستای افزایش میزان رضایت مشتریان تعیین شده است.

 

جعفری گفت: مدت زمان انتظار یعنی مدت زمانی که مشتری با مرکز «۰۹۶۴۴۰» تماس می گیرد تا وقتی که اکیپ امدادی به محل مورد نظر می رسد، در استانداردهای جهانی حدود ۴۰دقیقه است، در حالیکه این مدت زمان در اجرای طرح امداد نوروزی ۹۴ به حدود ۲۲دقیقه رسیده است.

 

وی ادامه داد: از زمانی که تماس امدادی با شرکت امدادخودرو ایران گرفته شده تا زمانی که ایراد خودرو رفع می شود نیز به صورت میانگین ۴۵دقیقه بوده است که این عدد نیز در مقایسه با استانداردهای بین امللی بسیار مطلوب است.

 

مدیرعامل امداد خودرو ایران افزود: خدمات امدادی به مسافران نوروزی به دو شیوه صورت گرفته است که اولویت اول رفع ایراد در محل و ادامه سفر است اما در صورتی که ایراد خودرو اساسی باشد، خودرو به نمایندگی حمل و تعمیر می شود.

 

وی ادامه داد: در طرح امداد نوروزی سال ۹۴ حدود ۹۵ درصد از ایرادهای خودرو در محل رفع شده و در سایر موارد خودرو به نمایندگی های مجاز ایران خودرو حمل شده است.

 

جعفری با بیان اینکه براساس نظرسنجی های صورت گرفته، میزان رضایت مشتریان از طرح امداد نوروزی امسال بیش از ۸۶درصد بوده، اظهار کرد: در طرح امسال، تعدادی از بازرسان شرکت به صورت نامحسوس و در قالب امدادخواه به ارزیابی شاخص های مورد نظر پراختند که گزارش های ارسال شده از سوی این بازرسان نیز رضایت ۹۰درصدی را نشان می دهد.

 

مدیرعامل امداد خودرو ایران در پایان گفت: ارائه خدمات امدادی امسال در مدت زمان بالای ۶۰دقیقه به کمترین تعداد ممکن رسیده و تنها ۵هزارم درصد از خدمات ارائه شده را شامل می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار