عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: "فرهنگ" به عنوان یک موضوع فرا بخشی در تولید، توزیع و مصرف نقش دارد و به تعبیری ما با توجه به موضوع فرهنگ می‌توانیم به اقتصاد کشور کمک کنیم و اگر ما فرهنگ تولید، توزیع و مصرف را رعایت کنیم شاید بسیاری از نیازها به خودی خود مدیریت شود.

"ایرج ندیمی" نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامگذاری سال جدید مبنی بر "اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مقام معظم رهبری هرساله بر اساس ضرورت زمانه و مسئله مهم سال، سال جدید را نامگذاری می‌کند و این در حالی است که امسال نیز همچون سال‌های گذشته "اقتصاد" هنوز مسئله مهم کشور است.
 
وی افزود: دلیل تاکید رهبری بر مسئله اقتصاد هم این است که دشمن همچنان تحریم را در دستور کار خود دارد و ما نیز باید متناسب با رفتار دشمن، سیاست‌‌ها و راهبردهایمان را تعیین کنیم.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه امسال علاوه بر تاکید بر مسئله اقتصاد بحث فرهنگ نیز مورد توجه قرار گرفته،‌ تصریح کرد: "فرهنگ" به عنوان یک موضوع فرا بخشی در تولید، توزیع و مصرف نقش دارد و به تعبیری ما با توجه به موضوع فرهنگ می‌توانیم به اقتصاد کشور کمک کنیم و اگر ما فرهنگ تولید، توزیع و مصرف را رعایت کنیم شاید بسیاری از نیازها به خودی خود مدیریت شود.

ندیمی ادامه داد: بنابراین به نظر می‌رسد انتخاب این شعار متناسب با ضرورت زمانه از یک سو، پاسخگویی به مسائل بیرونی کشور از جمله تحریم از سوی دیگر و استفاده حداکثری از منابع انسانی، اقلیمی و معدنی و داشته‌های کشور و جهت‌دهی به گذشته اقتصادی ایران باشد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار