عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم با اشاره به اینکه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی ما خلأ قانونی نداریم، بیان داشت:‌ ما در این زمینه دچار خلأ نظارتی هستیم که در این راستا باید ناظران دقت بیشتری به عمل آورند تا مانع از سوءاستفاده و دست‌درازی دیگران به اموال مملکت شود.

حجت‌الاسلام "محمدتقی رهبر" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" اظهار داشت: برای مبارزه با مفاسد اقتصادی در قانون پیش‌بینی‌هایی انجام شده که این پیش‌بینی‌ها می‌تواند یکی از راه‌های اقتصاد مقاومتی باشد.   
 
عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم تصریح کرد: جلوگیری از سوءاستفاده‌های مالی، در نظر گرفتن بازار مصرف، استفاده از ذخایر موجود در کشور و همچنین حمایت از تولیدات داخلی و صرفه‌جویی می‌تواند یکی دیگر از راه‌های جلوگیری از مفاسد اقتصادی باشد.   
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی ما خلأ قانونی نداریم، بیان داشت:‌ ما در این زمینه دچار خلأ نظارتی هستیم که در این راستا باید ناظران دقت بیشتری به عمل آورند تا مانع از سوءاستفاده و دست‌درازی دیگران به اموال مملکت شود.   
 
رهبر در پایان خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های جلوگیری از خلأ نظارتی پیشگیری قبل از ارتکاب جرم است که می‌تواند نقش تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف اقتصادی و فرهنگی باشد و وجود یک دستگاه نظارتی قوی می‌تواند مانع از انجام تخلفات مذکور شود.   
 
انتهای پیام/    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار