عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم با اشاره به توقیف هفته‌نامه 9 دی گفت: توقیف این هفته‌نامه به وضوح نشان داد که آقایان انتقادات را بر نمی‌تابند و اقدامات آنها با منطقی که هوادار آن هستند، همخوانی ندارد.

حجت‌الاسلام "محمدتقی رهبر" عضو کمیسیون حقوقی مجلس هشتم، در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به توقیف هفته‌نامه "۹ دی" اظهار داشت: با توجه به اینکه موسسین و مدیران مسئول هفته‌نامه 9 دی در نظام مسئولیت‌هایی دارند و از افراد متدین و وفادار به حکومت هستند، توقیف این هفته‌نامه حقیقتا جای بحث دارد.   
 
وی ادامه داد: بنده از زبان خود وزیر ارشاد و رئیس‌جمهور می‌گویم که توقیف کردن روزنامه یا هفته‌نامه‌ امری ضروری و راهکار نهایی نیست، چرا که عقاید آن‌ها در ارتباط با آزادی بیان به کرات اعلام شده است.   
 
حجت‌الاسلام رهبر افزود: آقایان در مقابل روزنامه‌ای که به عملکرد هیئت مذاکره کننده و مسئله هسته‌ای انتقاد کرده، سکوت کرده و این هفته‌‌نامه را توقیف کرده‌اند اما این در حالی است که در هنگام توقیف روزنامه‌هایی همچون آسمان و بهار که به مقدسات اسلام، قانون قصاص و ولایت امیرالمومنین توهین کردند، اظهار تاسف کردند.
 
عضو کمیسیون حقوقی مجلس هشتم در پایان خاطرنشان کرد: توقیف هفته‌نامه 9 دی به وضوح نشان داد که آقایان انتقادات را بر نمی‌تابند و اقدامات آنها با منطقی که هوادار آن هستند، همخوانی ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار