نوروز 65 با سریال "آئینه" خاطرات زیبایی را برای مخاطبانش رقم زد.

به گزارش خبرنگارحوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران نوروز سال 65 با انبوهی از برنامه‌های متنوع نسبت به دو سه سال قبل خود را نشان داد. تلویزیون سعی کرد با فاصله گرفتن از فضای رسمی خبری و با تولید آثار متنوع راه تازه‌ای را پیش روی مخاطبان قرار دهد. 

مجموعه جذاب"شبکه تلویزیونی "روستای کارآباد" که در آن زمان به دلیل بار طنز و آموزش‌اش بسیار مورد توجه بود، به کارگردانی و نویسندگی محمد رضا پاسدار شبکه یک را خالی از برنامه طنز نگذاشت. ضمن اینکه غلامحسین لطیفی هم با مجموعه تلویزیونی "آئینه" سعی کرد با دوستان "فالگیر" و " دوران کودکی" مهمی از خود در برنامه‌های نوروزی به جا بگذارد.  
 
پخش سریال "امیر کبیر" به کارگردانی سعید نیکپور هم تلویزیون را دست خالی نگذاشت،‌البته در کنار کارتون‌های خارجی‌ای که هر سال هرچند باره" کمدی کلاسیک" و شبکه یک هم با "دیدنی‌ها" و اجرای جلال مقامی دین خود را ادا کردند.
 
در نوروز 66 مخاطبی که به دیدن برنامه‌های سرگرم‌ کننده کودک عادت کرده بود بازهم برنامه‌های محبوبش بود"هادی و هدی"، "چاق و لاغر"، "هاچین و واچین" سهم شبکه دویی‌ها در نوروز بود.  
شبکه یک هم با تئاتر تلویزیونی"به سبک آمریکایی" که یک رستوران کمدی بود، ادای دینی به نوروز کرد.
 
در نوروز 68 مجتبی یاسینی با سریال "ماجراهای خانه ما" فضای طنز آمیز نوروزی را با فضای خانوادگی و تربیتی تلفیق کرد.  
 
بازی‌های قابل قبول منوچهر لاریجانی و نسیم اکبری در نقش پدر و مادر و آرش میر حسینی و سحر نوری فرزندان آن‌ها جزو مهمی از این موفقیت بود.
 
پخش فیلم‌های سینمایی متنوع و داستان‌های طنز درکنار دو سریال "خانواده اسدالله خان" یا "ازدواج پرماجرا" به کارگردانی منوچهر پوراحمد از شبکه یک و "درخت دوستی" به تهیه کنندگی اصغر توسلی از شبکه دو راه  ورود سریال‌ها را به تلویزیون در نوروز 69 باز کردند.


انتهای پیام/ اس
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.