شهردار شهر دماوند گفت : احداث متروی دماوند به عنوان سیاست عمرانی دولت دهم در بسته سیاستی دولت یازدهم قرار گرفت که با تدبیر ریاست جمهور می توان بخش عمده ای از مشکلات حوزه حمل و نقل همگانی این شهرستان را برطر ف کرد.

 
 

صفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن از روند توسعه شهر دماوند خبرداد و گفت :شهرستان دماوند به عنوان حلقه اتصال تهران به استانهای شمالی کشور در حاشیه مسیری ترانزیتی قرار دارد .

وی با اشاره به اینکه طرح تفضیلی در شبکه معابر راههای در جه یک و دو با دسته بندی مناطق اجرایی می شود ، تصریح کرد : توسعه و اصلاح معابر شهری در قالب اجرای طرح تفضیلی در شهر دماوند قرار دارد .

شهردار دماوند با تاکید بر انبوه فضای سبز در این منطقه ، توسعه زیباسازی شهر را در زمینه فضای سبز نیازمند همکاری اداره جهاد کشاورزی برشمرد و اضافه کرد : ده هزار هکتار از اراضی حاشیه منطقه چشمه اعلاء در اجرای طرح ایجاد کمر بند فضای سبز در این منطقه درخت کاری شده است .

صفری در خاتمه از سیاست های شهرداری دماوند در حوزه حمل و نقل همگانی رونمایی کرد و اظهار داشت : احداث پایانه اتوبوسرانی در حوزه حمل و نقل همگانی شهر دماوند سیاستی اجرایی با تامین اعتبار این پروژه در سال 93 محسوب می شود ./س

برچسب ها: مترو ، دماوند ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.