دکتر سورنا ستاری با اعلام حمایت از پارک های علم و فناوری در جنوب کشور گفت: فرآیند تجاری سازی،فرآیندی چند بعدی است که باید توسط کارگزارهای آگاه، مطمئن و با تجربه اتفاق بیفتد .

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، دکتر سورنا ستاری درمراسم امضای تفاهم نامه حمایت از طرح های تجاری سازی موسسات دانش بنیان که در محل پارک علم و فناوری فارس برگزار شد، با اعلام حمایت از پارک های علم و فناوری در جنوب کشور افزود: در استان فارس به دلیل پیشینه تاریخی و قوت در مسائل علمی، فعالیت های زیادی در حوزه علمی و فناوری، تجاری سازی و اقتصاد مقاومتی می تواند صورت بگیرد. 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه فرآیند تجاری سازی، فرآیندی چند بعدی است که باید توسط کارگزارهای مطمئن و با تجربه اتفاق بیافتد، اظهار امیدواری کرد: در سال آینده و با استفاده از خطوط اعتباری که در بانک های مختلف برای این کار تفاهم شده است و نیز بهره مندی از بودجه صندوق نوآوری و شکوفایی که برای این منظور در نظر گرفته شده است و در توسعه شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک ها و سایر حوزه ها استفاده شود،

وی اضافه کرد مشکلی در زمینه تامین منابع مالی نخواهیم داشت.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اعلام برنامه های عملی سازی اقتصاد مقاومتی در کنار بودجه این نهاد برای تزریق به شرکت های دانش بنیان افزود: برای این منظور1000میلیارد تومان خط اعتباری جدید در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: منابع مالی از طریق پارک های علم و فناوری به استان ها تزریق خواهد شد تا شرکت های دانش بنیان خود را ،حمایت کنند.

سورنا ستاری با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان باید با تخصیص بودجه  امر عملی سازی اقتصاد مقاومتی را حمایت کنند اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم همه شرکت های دانش بنیان را در کوتاهترین زمان حمایت کنیم.

همچنین در حاشیه این مراسم دکتر سورنا ستاری و هئیت همراه از نمایشگاه شرکت های مربوط به پارک فناوری شیراز ونمایشگاه مربوط به شرکت های نفت و گاز وپتروشیمی دیدن کردند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ستاری ، پارک ، فارس ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار