معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک گفت: مسیر دسترسی به بزرگراه های شمال شرق تهران، با تعریض حد فاصل بزرگراه امام علی (ع) تا بلوار اوشان ساماندهی شد.

پوریا محمدیان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: امتداد بزرگراه   امام علی (ع) در شمال تهران  توسط گذر کم عرض  خیابان صحرای شرقی به بلوار اوشان متصل می شد که به علت تقاضای بالای سفر در این یمسیر و دیدکم یکی از نقاط حادثه خیز بود که با تملک دو پلاک ثبتی در جنوب شرقی محل، عملیاتی اصلاح شیب و تعویض اجرا شد.
 
وی اظهار داشت: یکی از مشکلات شهروندان این محدوده  دسترسی صحرای شرقی و غربی بود که این محل را به نقاط حادثه خیز تبدیل نموده بود که با طراحی مناسب و تامین دسترسیها در تمام جهت ها شامل احداث دور برگردان جنوب به جنوب، ایجاد لچکی و جزایر ایمنی، با نصب تجهیزات و علائم ترافیکی تجهیز شد.
 
 محمدیان افزود: با هدف بالا بردن ایمنی و تسهیل در تردد عابرین پیاده در ضلع شمال خیابان صحرا نیز با نصب جداول بتنی و تفکیک مسیر سواره و پیاده ایمنی در معبر مورد نظر افزایش یافت.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک خاطر نشان کرد: در جهت تسریع و افزایش ایمنی در تردد  عابرین پیاده و دید مناسب برای وسایل نقلیه در سه راه بلوار اوسان و صحرای شرقی نیز و راستگو ایجاد شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بزرگراه ، شریان ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار