خانه کاریکاتور ایران ماه‌ها است که تعطیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران؛ خانه کاریکاتور ایران در حدود دو دهه در زمینه کاریکاتور فعالیت می‌کند.  
 
این خانه در حقیقت تنها مرکز مهم در ارتباط با ارائه اطلاعات پیرامون کاریکاتور از جمله برگزاری رویدادهای بین‌المللی در جهان، ارائه برنامه‌هایی در زمینه مسابقات بزرگ جهانی کاریکاتور و هم چنین اعلام اسامی برندگان این رویدادها است.  
 
البته خانه کاریکاتور ایران از طریق پایگاه اینترنتی خانه کاریکاتور ایران تمامی اخبار مربوطه به کاریکاتور را به علاقه مندان ارائه می‌کند.
 
در خانه کاریکاتور ایران یک گالری به منظور برگزاری نمایشگاه‌های تجسمی که بیشتر حول محور کاریکاتور و در برخی موارد تصویرسازی است نیز فعالیت می‌کند.
 
این خانه نگارخانه دیگری را نیز چند سال قبل با عنوان گالری شماره 2 خانه کاریکاتور ایران افتتاح کرد.  
 
به گفته عده کثیری از کاریکاتوریست‌های ایران مسعود شجاعی طباطبایی که مدیر خانه کاریکاتور ایران است و البته یکی از برجسته‌ترین کاریکاتوریست‌های کشورهای مختلف و البته مهمتر از همه اینها برگزاری دو سالانه  بین‌المللی کاریکاتور تهران، هنر کاریکاتور و هم چنین کار کاریکاتوریست‌های ایران را به جهان معرفی کند.  
 
خانه کاریکاتور نقش مهمی در هنر کاریکاتور داشته است و به نوعی قطب کاریکاتور ایران برای ارتباط با جهان به شمار می‌رود. این خانه بسیار مهم این روزها تعطیل است البته تعطیلی خانه کاریکاتور مربوط به ایام نوروز نیست بلکه ماهها قبل بدون هیچ اطلاعی تعطیل شده است  
 
شنیده‌ها حاکی از آن است که خانه کاریکاتور ایران به دلیل تعمیرات تعطیل شده و بعد از تعطیلات نوروز 93 فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.  
 
امیدواریم خانه کاریکاتور ایران تعطیل باقی نماند و پس از ماهها تعطیلی به یمن سال جدید گشایش یابد. 

انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار