دعال اول تحویل سال نو احوال خوشی را به همه نوید می‌دهد.

 انوشیروان ارجمند، بازیگر تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: من در شهر بلوچستان به دنیا آمدم و تا 6 سالگی در آنجا بزرگ شدم و سپس تحصیلاتم را در تهران گذراندم و نزدیک به 20 سال در شهر مقدس مشهد زندگی کردم. 

وی در مورد مراسم عیدنوروز گفت: در ایران مراسم دید و بازدید به یک شکل انجام می شود و اقوام کوچک به دیدار بزرگترها می روند و آنچه که رسم بود به یکدیگر کادو و عیدی می دهند. 

این بازیگر پیشکسوت در پاسخ به سوال اینکه تلویزیون در سالی که گذشت را چطور دیدید افزود: من استقلال لازم در میان فیلم سازان و دست اندرکاران برای ارائه کارهای زیبا و شاخص ندیدم و به نظرم نویسندگان و سناریست ها و دست اندرکاران دچار خوسانسوری شده‌اند. 

وی درادامه گفت: خودسانسوری بلایی بسیار بزرگ و بازدارنده بوده و اگر نویسندگان با خیال راحت و با ذهنی آماده به نوشتن بپردازند به طور قطع صداوسیما یکی از مراکز فرهنگی بزرگی خواهد شد که می‌تواند در برگیرنده همه جامعه ایران از جمله نویسندگان سینماگران، نمایش‌گران و تصویرگران سریال های تلویزیونی باشد. 

وی در بهترین فال در هنگام تحویل سال نو گفت: به نظرم دعای تحویل سال که احوال خوش را به همه نوید داده سال خوش را برای همه آرزو می کنم. 

وی پیرامون بهترین عیدی در سال نو گفت: به طور معمول عیدی گرفتن از پدر و مادرم که هم اکنون در قید حیات نیستند برایم لذت بخش بود چرا که حس نشاط و شادابی خاصی به ما می داد. 

وی در پایان گفت: در این سال دعا می کنم که حضرت حق به همه ایرانیان در درجه اول سلامتی و سپس بهروزی، نیک بختی و سعادت عنایت بفرماید همانگونه که سبزی درختان را و گل های بهاری را برای پرندگان و بلبلان ارمغان می دهد. 


انتهای پیام/اق
برچسب ها: هنرمندان ، نوروز ، تبریک ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار