مديرعامل راه آهن در پيامي پيشاپيش سال نو را تبريک گفت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران، در پيام نوروزي دکتر "محسن پورسيد آقايي" آمده است:
 
بهار، نشانه اي از قدرت بي پايان خالق هستي و نوروز، آيين مبارک نو شدن هاست. بهار را فصل دگرگوني مي دانند و بسياري بر اين باورند که از اين حس تازگي و طراوت بايد براي نوشدن و تغيير بهره جست همان گونه که در دعاي آغاز سال نو از پروردگار، بهترين حال را طلب مي کنيم .
 
در آستانه نوروز سال 1393 هجري شمسي خداوند بزرگ را شکر گزاريم که به ما توفيق خدمت عطا کرد تا سالي ديگر را در خدمت هم ميهنان مان بگذرانيم. در اين راه، همه سعي و توان خود را به کار گرفتيم تا بتوانيم بهترين ها را برايتان فراهم کنيم. بي ترديد در اين ميان کاستي ها و نقص هايي وجود داشته است که اميدوارم بر ما ببخشيد.
 
طبق برنامه ريزي ها و سياست هاي تعيين شده براي سال آينده، اجراي طرح هاي متعددي در زمينه ارتقاي سطح خدمات مسافري، توسعه قطارهاي حومه اي و خطوط و ناوگان پيش بيني شده است که اميد واريم به ياري خداوند و همراهي و پشتيباني شما هموطنان عزيز و همت و تلاش نيروهاي پرتوان و زحمتکش راه آهن تحقق يابد.
 
اميدوارم مجموعه خدمات و امکانات تدارک ديده شده از سوي راه آهن جمهوري اسلامي ايران در ايام سفرهاي نوروزي موجبات رضايت خاطر شما را فراهم کند. آرزومندم سفر خاطره انگيزي داشته باشيد و ما هم جزيي از خاطرات خوب تان باشيم. سالي سرشار از برکت ، بهروزي و سلامتي را برايتان از پروردگار يکتا آرزومندم . سفر بخير و روزگارتان خوش باد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ارتقا ، خدمات ، مسافری ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار