رئيس کل بيمه مرکزي در پيام نوروي تاکيد کرد: صنعت بيمه كشور به عنوان يكي از تكيه‌گاه‌هاي حيات اقتصادي و اجتماعي جامعه ايراني نيازمند باز‌مهندسي و بازآرايي براساس موازين و معيارهاي ‌تجربه شده بيمه‌گري است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛محمد ابراهيم امين گفت : نقش بيمه مركزي به عنوان مقام ناظر، برقراري نظم و انضباط و پايش عملكردها بر اساس موازين ، مقررات و قوانين حاكم است. 

وي افزود : تدارك نرم‌افزارها و سخت‌افزارهاي لازم براي ايفاي اين مسئوليت خطير ، بسترسازي اين حركت با عزم و اراده مديران و كاركنان بيمه مركزي و حمايت از حقوق بيمه‌گذاران در سامان درست و عقلاني  کار بيمه‌گران ضروري است. 

رئيس بيمه مرکزي تاکيد کرد : شفافيت و پاسخگويي رمز موفقيت در كار بيمه‌گري است.

وي افزود : حمايت از بيمه‌گذاران بدون وجود بيمه‌گراني توانمند، قانون‌مدار و منضبط ميّسر نيست و سهامداران، مديران، كاركنان و نمايندگان شركت‌هاي بيمه هر يك  ‌بايد به چارچوب‌هاي تعيين شده براي آنان پايبند و به تعهدات كتبي و شفاهي خود در مقابل بيمه‌گذاران مسئولانه عمل کنند.

محمد ابراهيم امين اظهار داشت : كارگزاران و ارزيابان خسارت در صورت پايبندي به حرفه‌اي‌گري، صداقت و بي‌طرفي، بازو‌هاي توانمند صنعت بيمه و همياران امين بيمه‌گر و بيمه‌گزار خواهند بود.

وي گفت : حرفه‌اي بودن ، در پايبندي به اصول و استاندارد هاي آن حرفه تجلي مي‌كند و همه دست‌اندركاران صنعت بيمه ‌بايد واجد شرايط حرفه‌اي بودن باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیمه ، صنعت ، اقتصادی ، حمایت ، تعهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار