برای انجام اینکار فایلی وجود دارد که هیچ خطری نداشته و شما می توانید با استفاده می توانید در میان گروه های انتخاب شده خود این فایل را درگ کرده و در میان آن ها فضایی خالی ایجاد نمایید تا به زیبایی هر چه بیشتر ویندوز شما کمک کند

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، یکی از جالب ترین کارهایی که در ویندوز 7 می توانیم انجام دهیم، اضافه کردن یا به اختصار Pin کردن فایل ها به نوار وظیفه (taskbar) است.

ولی شاید شما دوست نداشته باشید آیکون هایی که به نوار وظیفه اضافه نموده اید،به طور یکپارچه و قطاری ، پشت سر هم قرار گیرند و میخواهید که آن ها را به طور منظم و طبقه بندی شده یا گروه بندی کنید

اما چگونه می توان این کار را نجام داد؟

برای انجام اینکار فایلی وجود دارد که هیچ خطری نداشته و شما با استفاده از آن می توانید در میان گروه های انتخاب شده خود این فایل را درگ کرده و در میان آن ها فضایی خالی ایجاد نمایید تا به زیبایی هر چه بیشتر ویندوز شما کمک کند.

علاوه بر این به آسان تر شدن کار های شما نیز کمک می کند.زیرا شما در اثر گروه بندی آیکون های خود می توانید آن ها را به آسانی پیدا کرده و از آن استفاده نمایید.

راه حل

برای اینکار ابتدا این فایل را دانلود نموده و سپس آن را به تسکبار خود درگ نمایید.

برای ایجاد گروه های مختلف باید هر بار این فایل را درگ نموده تا یک گروه جدید ایجاد نمایید.نام این فایل هر بار باید متفاوت با قبل باشدتا بتوان آن را به تسکبار Pin کرد.


در ضمن این فایل اصلا آلوده نیست و با آنتی ویروس های مختلف تست شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار