"متیومک کوناهی" که با بازی در فیلم "باشگاه مشتریان دالاس" سال 2013 و فصل جوایز بسیار موفقی را پشت‌سر گذاشت، در فیلم تازه‌‌ی "گاس ون سنت"، مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از مجله دنیای تصویر؛ "متیومک کوناهی" که با بازی در نقش اول فیلم "باشگاه مشتریان دالاس" سال 2013 و فصل جوایز بسیار موفقی را پشت‌سر گذاشت، در فیلم تازه‌‌ی گاس ون سنت، کارگردان مشهور سینمای مستقل آمریکا، مقابل دوربین می‌رود. نام فیلم دریای درخت‌هاست و مک کوناهی در آن باکن واتانابه همبازی می‌شود.  

فیلمنامه را کریس اسپارلینگ نوشته و ماجرای آن از این قرار است که مردی آمریکایی (مک کوناهی) برای خاتمه دادن به زندگی خود وارد جنگل معروف به "جنگل خودکشی" در کنار کوه فوجی در ژاپن می‌شود. در آنجا مردی ژاپنی (واتابه) که او هم برای خودکشی آمده بودنه ولی از این کار منصرف شده، نمی‌گذرد مرد آمریکایی دست به خودکشی بزند. آشنایی این دوسرآغاز سفری متحول کننده در دل این جنگل اسرارآمیز است. گاس ون سنت که سال 2012 فیلم سرزمین موعود را روی پرده داشت، قصد دارد کار فیلمبرداری دریای درخت‌ها را به عنوان فیلم بعدی‌اش هرچه سریع‌تر شروع کند. 
 
حضور مک کوناهی در دریای درخت‌ها ادامه‌ی مسیر ایفای نقش در درام‌های  مستقل است که او چند سالی است به طرز موفقیت‌آمیزی قدم در آن گذاشته است. مک‌کوناهی با بازی در فیلم‌هایی مثل وکیل لینکلن (2011)، جو آدمکش (2012)، مایک جادویی(2012) و ماد(2013) خود را احیا کرد و به تازگی بازی در نقش اصلی فیلم تازه‌ی کریستوفر نولان با عنوان میان ستاره‌ای را هم به پایان رسانده که نوامبر 2014 اکران می‌شود. مک‌کوناهی سال 2013 یک نقش کوتاه اما تأثیرگذار و دیدنی در گرگ وال استریت ساخته‌ی مارتین اسکورسیزی هم بازی کرد و این روزها در سریال کارآگاه واقعی محصول شبکه‌ی اچ بی او هم حضور دارد.  


انتهای پیام/  اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.