بخشدار کجور گفت:بخش کجور شهرستان نوشهر درغرب مازندران آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی است.

موسوی‌زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:تمامی تمهیدات لازم برای استقبال از نوروز و مسافران نوروزی در بخش کجور فراهم است و این منطقه آماده پذیرایی از مسافران بهاری است.

وی ابراز داشت:نشست‌های متعددی نیز با دهیاران و شوراهای روستاهای کجور برگزار شد و درباره چگونگی برنامه‌های نوروزی، استقبال مطلوب و خاطره‌انگیز از نوروز و مسافران نوروزی بحث و تبادل نظر شد.

بخشدار کجور با اشاره به تقارن ایام نوروز با ایام فاطمیه تاکید کرد: آنچه در ایام نوروز برای همه ما مهم است حفظ حرمت ایام فاطمیه در ایام نوروز در بخش کجور است که در این زمینه بنرهای تبریک نوروز با محتوای ایام فاطمیه در مناطق مختلف کجور نصب می‌شود.

وی ابراز کرد: در همین راستا برنامه‌هایی نیز در ایام نوروز با هماهنگی امام جمعه کجور در این منطقه اجرا می‌شود تا حرمت ایام فاطمیه در نوروز بیش از پیش حفظ شود.

موسوی‌زاده در ادامه بیان داشت: همچنین توزیع بیش از 2 هزار کتابچه و بروشور در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری بخش کجور در بین مسافران و مهمانان نوروزی انجام می‌شود تا این منطقه فرهنگی و تاریخی بیش از پیش برای مسافران و گردشگران معرفی شود.

بخشدار کجور اظهار داشت: بنا داریم تا به نخستین مسافران نوروزی که وارد بخش تاریخی کجور می‌شود با هماهنگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشهر هدیه‌ای به رسم یادبود به آنها اهدا شود.

وی یادآور شد:بخش کجور دارای جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی،گردشگری بسیار زیادی است و مطمئنا مسافران و گردشگران با حضور خود در ایام نوروز در بخش کجور بهترین خاطرات نوروز 93 را برای خود ثبت کنند.

موسوی‌زاده،رعایت حفظ پاکیزگی طبیعت کجور را بسیار مهم برشمرد و گفت:طبیعت زیبا و کم‌نظیر کجور یکی از جاذبه‌های مهم در کجور محسوب می‌شود و بنابراین از تمامی مسافران و گردشگرانی که برای گذراندن ایام نوروز به بخش کجور مسافرت می‌کنند می‌خواهیم تا نسبت به پاکیزگی طبیعت این منطقه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

برچسب ها: کجور ، مهمان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.