برنامه سياسي " مجله آفريقا " هر هفته از سيماي فرانسوي شبكه سحر به روي آنتن مي‌رود و به موضوعات سياسي، اجتماعي و ... مرتبط با قاره سياه مي‌پردازد .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، برنامه زنده و گفت‌و‌گو محور " مجله آفريقا " اين هفته با حضور شيخ سعد بوسو به عنوان كارشناس به دخالت كشورهاي غربي به ويژه فرانسه در انتخابات الجزاير خواهد پرداخت و موضوع را بررسي مي‌كند .

برنامه زنده " مجله آفريقا " كه به‌صورت هفتگي از آنتن شبكه بين‌المللي سحر براي مخاطبان فرانسوي زبان پخش مي‌شود .

ارزيابي كارنامه رياست جمهوري عبدالعزيز بوتفليقه، بررسي منافع دولت‌هاي غربي به ويژه فرانسه در الجزايز، تاثير بي ثباتي در كشورهاي همسايه بر اين كشور، نقش و جايگاه مخالفان در الجزاير و پوشش اخبار رسانه‌هاي غربي از الجزاير در تقابل با دولت اين كشور از اهم محورهاي اين برنامه سياسي است.

" مجله آفريقا " را جليل مقدادي براي سيماي فرانسوي تهيه مي‌كند و شامل بخش‌هاي مختلفي‌ست كه مي‌توان به پخش گزارش و تصاوير مربوط به موضوع برنامه، گفت‌وگوي مجري با كارشناس و پخش وله اشاره كرد .

ليلا مظهري به عنوان مجري با كارشناس برنامه به گفت‌وگو مي‌پردازد .

احمد نخستين در نقش مترجم اين برنامه زنده است و مهشيد حاجي ستوده دستيار تهيه‌كننده و فريد ارس خاني تدوينگر " مجله آفريقا " است .

برنامه زنده " مجله آفريقا " سه‌شنبه 27 اسفند از ساعت 10:25 به وقت تهران به مدت 30 دقيقه از سيماي فرانسوي شبكه برون‌مرزي سحر به روي آنتن خواهد رفت .


انتهای پیام/

برچسب ها: برنامه ، آنتن ، مجله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار