در آستانه سال نو و با هدف تنظیم بازار و تأمین میوه شب عید مردم، با تدارک 40 ایستگاه توزیع میوه شب عید در اردبیل آغاز شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری اردبیل در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: کار توزیع میوه شب عید شهروندان اردبیلی با حرکت کاروان خودروهای حامل میوه و پخش جعبه‌های سیب و پرتقال در 40 جایگاه پیش‌بینی شده در سطح شهر آغاز شد.

علی بیگ‌زاده گفت: از امروز عملیات توزیع بیش از 500 تن سیب و 600 تن پرتقال را با استفاده از 40 دستگاه خودرو ویژه حمل میوه آغاز کردیم.

وی با تبریک فرا رسیدن سال نو به شهروندان در مورد چگونگی توزیع میوه شب عید امسال خاطر نشان کرد: کار توزیع میوه در 40 جایگاه واقع در نقاط مختلف شهر از 26 اسفند 92 تا پنجم فروردین 93 ادامه می‌یابد.

بیگ‌زاده در ادامه افزود: شهروندان اردبیلی در مدت زمان مشخص شده می‌توانند با مراجعه به این جایگاه‌ها میوه مورد نیاز را با قیمت مصوب بازرگانی تهیه کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری اردبیل یادآور شد: کار توزیع میوه شب عید امسال بنا به ظرفیت مدیریتی موجود در بدنه شهرداری با صدور مجوز از سوی شورای اسلامی شهر به شهرداری اردبیل واگذار شده است.

بیگ‌زاده ادامه داد: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری اردبیل با صلاحدید شهردار با همکاری بخش خصوصی و تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به این کار اقدام کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، توزیع ، میوه ، شب ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.