عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: باید برای پرداخت یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها فرمول خاصی طراحی و براساس آن فرمول یارانه پرداخت شود.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها یک ضرورت است و باید عملیاتی شود.

وی افزود: البته اجرای فاز دوم باید به صورت کار‌شناسی و دقیق باشد و در خصوص تعیین مبنای درآمد خانوار‌ها برای پرداخت یا عدم پرداخت یارانه نقدی نکته مهمی است.

وی افزود: باید توجه داشت که برخی‌ها املاک، دارایی‌های غیرنقدی و..... دارند ولی بعضی‌ها بدون داشتن این موارد صرفا حقوق بالا می‌گیرند که باید به این موضوعات توجه شود.

قادری تاکید کرد: معتقدم شناسایی دهک‌های پردرآمد امکان پذیر است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات اظهار داشت: باید برای پرداخت یارانه در فاز دوم فرمول مشخصی طراحی شده و براساس آن فاز دوم عملیاتی شود.

اضافه می‌شود؛ پیش‌تر حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از ارائه فرم خوداظهاری دریافت یارانه نقدی تا اواخر فروردین ماه خبر داده بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فاز ، دوم ، هدفمندی ، یارانه ، نقدی ، املاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار