یک نماینده مجلس با بیان اینکه با سوال از وزیر صنعت با افزایش قیمت خودرو مقابله خواهد کرد گفت: به هیچ وجه سال 93 افزایش قیمت در خودرو نخواهیم داشت چرا که نه جامعه و نه مجلس افزایش قیمت مجدد خودرو را نمی پذیرند.

موید حسینی صدر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص تاثیر اجرای فاز دوم هدفمندی بر قیمت خودرو اظهار داشت: تاکنون افزایش قیمت دلار بهانه ای برای بالا بردن قیمت خودرو شده بود در حالی که هم اکنون قیمت دلار با کاهش 30 درصدی به حدود 3 هزار تومان رسیده است از این رو لازم است خودروسازان خود را با شرایط فعلی وفق دهند.

وی با  بیان اینکه شوک افزایش قیمت سال 92 هم چنان در جامعه قابل نگرش است، گفت: به هیچ وجه سال 93 افزایش قیمت در خودرو نخواهیم داشت چرا که نه جامعه و نه مجلس افزایش قیمت مجدد خودرو را نمی پذیرند.

حسینی صدر با اشاره به اینکه مجلس با سوال از وزیر صنعت با افزایش قیمت خودرو مقابله خواهد کرد، افزود: در این راستا مسئولان ذیربط، دولت، وزارت صنعت، معدن و تجارت و خودروسازان در زمینه قیمت خودرو نباید اقدامات نسنجیده ای در دستور کار خود قرار دهند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، همچنین اظهار داشت: ادعای جبران تاثیر فاز دوم هدفمندی در قیمت تمام شده محصولات خودروسازان غیر منطقی است و افزایش قیمت خودرو در سال آینده را به هیچ عنوان موجه نمی دانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: خودرو ، گرانی ، دلار ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۳۰ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
ممنون.ولی فکر نمی کنم مخالفت ما تاثیری در تصمیم خودروسازها داشته باشه.اونها کار خودشون را میکنند و زورشون از من و شما بیشتره
آخرین اخبار