"یک کمی خوشی" ترجمه محمد رضا خاکی توسط انتشارات مانوش به بازار نشر عرضه شد.

حامد انوشه، مدیر انتشارات مانوش در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: نمایشنامه "قضاوت" نوشته هری کالینز ترجمه زریوان اشتری با تیراژ 1000 جلد و به قیمت 5 هزار تومان توسط انتشارات مانوش روانه بازار نشر شد این کتاب از فجایع جنگ جهانی دوم سخن می‌گوید.  
 
وی افزود: انتشارات مانوش نمایشنامه دیگری را با عنوان "یک کمی خوشی" اثر فیلیک کوکیرک ترجمه محمد رضا خاکی را با قیمت 7500 تومان شامل 12 نمایشنامه طنزچاپ کرد.
 
مدیر انتشارات مانوش ادامه داد: 8 عنوان کتاب درباره موسیقی توسط انتشارات مانوش منتشر شد اولین کتاب این مجموعه 8 جلدی"تو یک ستاره‌ای" است که با قیمت 20هزار تومان برای هنرجویان مبتدی تا سطح 2، پیرامون آموزش ویالون نوشته کاوه کشاورز روانه بازار نشر شد.  
 
انوشه عنوان کرد: 4 جلد از این مجموعه 8 جلدی با عنوان "رتراتوار برای ویولن" سطوح 1 تا 3، 4 و 5، 6، 7 نوشته کاوه کشاورز توسط انتشارات مانوش چاپ شد این مجموعه 8 جلدی محور نشر را از مدارس عالی موسیقی سلطنتی انگلستان اخذ کرده است.
 
مدیر انتشارات مانوش تصرح کرد: تمام کتابهای مجموعه 8 جلدی موسیقی با عنوان "رتراتورا برای ویولن" هرکدام 2 سی‌دی را به همراه دارد جلد ششم این مجموعه 8 جلدی با عنوان "طلسم" به قیمت 10 هزار تومان، 16 قطعه معاصر برای ویولن را در برمی‌گیرد و یک سی‌دی به همراه خود دارد. 

وی اظهار داشت: "یک قرن و نیم باروک" برای سطح 2 تا 8 هنرجویان ویالون قطعه‌های آموزشی را، آموزش می‌دهد"یک تکنیک برای پرواز" 42 تمرین ویالون به شیوه نوین است که مجوز انتشار از فایر موزیک را دارد و توسط کاوه کشاورز به رشته تحریر درآمده است.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار