جناحی شورشی در خاندان حاکم بر بحرین شکل گرفته است که هدایت آن را "خالد بن احمد" وزیر دربار پادشاهی بحرین که کارنامه سیاهی دارد برعهده دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی اللؤلؤه، جناحی شورشی در خاندان حاکم بر بحرین شکل گرفته است که هدایت آن را "خالد بن احمد" وزیر دربار پادشاهی بحرین که کارنامه سیاهی دارد برعهده دارد. 

 دعوت کردن نیروهای سپر جزیره به بحرین و کشتن تظاهرکنندگان صلح‌جو از جمله سوابق "خالد بن احمد" است. گزارشگر تلویزیون اللؤلؤه در این باره گزارش داد: روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت متحدان منامه در لندن و واشنگتن نگران هستند زیرا "جناح الخوالد" که خصومت خود را با غرب به طور علنی نشان می‌دهد در بحرین در حال قدرت گرفتن است. 

شماری از مسئولان آمریکایی نیز به وجود جناحی در داخل خاندان حاکم بر بحرین اذعان کرده‌اند که هرچند وقت یکبار آشوب ایجاد می‌کند. این جناح به طور خلاصه "الخوالد" نامیده می‌شود که وابسته به "خالد بن احمد" آل خلیفه وزیر دربار پادشاهی بحرین است. 

تلاش اخیر "جناح الخوالد" برای کنترل موسسات کشور، جزئیات بیشتری از چند دستگی در داخل حاکمیت بحرین را نشان داد. "خالد بن احمد" همواره خود را "برگ برنده" می‌داند و به دنبال به دست گرفتن کنترل کشور است حتی اگر به این منظور لازم باشد تخلف کند و رشوه بپردازد.

 او توانسته است کنترل جمعیت "الاصاله" و جمعیت "المنبر" و برخی جمعیت‌های حقوقی و صنفی را به دست بگیرد. شورش او نیز ریشه در کشمکش‌های خونین گذشته برای فرمانروایی دارد که طی آن برادرها و پسرعموهای خاندان حاکم، خون یکدیگر را برای رسیدن به قدرت، ریختند. 

اعطای بی حساب و کتاب تابعیت به خارجی‌ها، صدور فرمان تخریب مساجد، وارد کردن نیروهای سپر جزیره به بحرین، اعزام اراذل و اوباش به مناطق مختلف بحرین برای ایجاد رعب و وحشت، هدف قرار دادن شهروندان و شکنجه و بازداشت دسته جمعی آنان از جمله اقداماتی است که "خالد بن احمد" انجام داده و به خاطر آن لقب "آدمکش بحرین" را به دست آورده است. وی همچنین به وابستگی کامل خود به آل سعود اذعان می‌کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار