"استفن کشی" سه ماه پیش از رویارویی با تیم فوتبال ایران در نخستین دیدار از رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل گفت باید این تیم را جدی گرفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،تیم فوتبال نیجریه در تاریخ 16 ژوئن در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابتهای جام جهانی با نیجریه دیدار خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال نیجریه گفت: جام جهانی بزرگ‌ترین صحنه فوتبال است. ما انتظار رقابتی جدی از همه تیم‎ها را داریم. این مسابقات یک تست شخصیت بزرگ برای همه تیم ها به شمار می‌رود و من همیشه به بچه ها می‌گویم که تمرکز خود را حفظ کنند و وقتی به دشواری برخورد می‌کنند اجازه ندهند ضربه پذیر شوند.

"استفن کشی" که با سایت Vanguard Sports گفتگو می‌کرد در ادامه افزود: ایران را اگر ساده بگیریم می‌تواند برای ما خطرناک باشد. ما باید با جدیت با آنها برخورد کنیم؛ با همان جدیتی که با آرژانتین و بوسنی و هرزگوین بازی می‌کنیم.
برچسب ها: مربی ، نیجریه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسمم
۱۶:۱۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
هاهاهاهاهاهاهادیدیدایران مساوی کرد ماحتی میتونستیم نیجریه رو ببریم من نمیدونم مربی نیجریه این همه اعتمادبه سقف درباره خودش وتیمشو از کجااورده!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟عجیباوقریبا
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۰:۱۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
دوست عزیز سلام.تیم ملی کشور ما رو دست کم نگیر هرکدوم از بازیکن های ما ستاره اند
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۰:۵۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
با این اردوها و مدیریت و وضعیتی که تیم ایران داره خیلی جدی نگیر و بازیکنهات رو به زحمت ننداز. با بازیکنهای ذخیره هم به راحتی 3 ، 4 تا به راحتی به ایران میزنید.