فرماندار بوکان گفت: توافقات لازم برای احداث موزه مردم شناسی در بوکان انجام شده و در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی این موزه نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسن عباسی اظهار داشت: بوکان شهری دارای جاذبه‌های متعدد گردشگری از نظر طبیعت و آثار باستانی بوده و از جمله آثار باستانی می‌توان به تپه قلایچی، مسجد جامع، مسجد حمامیان، قلعه سردار مکری و قلعه بردینه اشاره کرد.

وی افزود: مسجد حمامیان، مسجد جامع بوکان، مقبره سردار بوکان، پارک ساحلی، آثار باستانی بوکان و منطقه تفریحی کوسه از جمله جاذبه‌های گردشگری بوکان بوده که سالانه مورد توجه بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

عباسی با بیان اینکه یک هتل مجهز و پنج مهمانسرا در بوکان وجود دارد، اعلام کرد: در ایام تعطیلات نوروز و تابستان مکان‌هایی نیز برای اقامت مسافران از جمله مراکز شبانه‌روزی تجهیز و آماده می‌شود.

وی با اشاره به تجهیز مدارس شبانه‌روزی به منظور اسکان مسافران در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: تمامی امکانات مورد نظر در این مدارس به مسافران ارائه می‌شود.

عباسی با بیان اینکه پارک‌های شهر بوکان محل استقرار خانوارها بوده، عنوان کرد: تمهیدات لازم از جمله آب شرب، سرویس‌های بهداشتی، روشنایی در پارک‌ها مهیا بوده و مهمان‌سراها و مدارس شبانه‌روزی نیز برای اسکان مسافران آماده شده است.

فرماندار بوکان متذکر شد: اکیپ‌های نظارتی در طول این مدت بر نحوه عملکرد ستاد اسکان نظارت خواهند داشت و به شکایات در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، موزه ، بوکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهسا بوکانی
۱۶:۴۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
امیدوارم که این ایده اجرایی باشد
ممنون از شما مسئولین