قاچاقچی بزرگ ترامادول که در بار کتاب اقدام به انتقال ترامادول به تهران می‌کرد، توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 1400 روز گذشته حسب اعلام منابع اطلاعاتی مبنی بر وجود بسته‌هایی مشکوک درانبار یکی از تعاونی‌ها مسافر بری ترمینال جنوب تهران اکیپی از ماموران پیشگیری کلانتری به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.  
 
ماموران در حين بازديد از انبار تعاونی مذکور دو عدد كارتن بزرگ كه بر روی آن آدرس فرستنده و گيرنده وجود داشت کشف کردند که متصدي انبار که فردي به هويت رجب"بود  بيان داشت كه داخل آن‌ها كتاب مي‌باشد كه جهت بررسي در حضور حاضرين با صورتجلسه كارتن‌ها بازگشايي و مشاهده شد داخل آنها قرص هاي ترامادول 100 ميلي گرم و 200 ميلي گرم مي‌باشد.
 
به دنبال این موضوع متصدی انبار به همراه اموال مكشوفه به كلانتري دلالت و پس از شمارش مشخص گرديد داخل كارتن‌ها تعداد دو هزار و يكصد و سي ورق ده تايي قرص ترامادول 100 ميلي گرم و دو هزار ورق ده تايي قرص ترامادول 200 گرمي كه جمعا چهل و يك هزار و سيصد عدد قرص ترامادول بوده كشف گرديد.
 
در نهایت متصدي انبار به ماموران عنوان داشت: حامل بار را مي شناسد و قادر به معرفي مي باشد كه با هماهنگي، فردي كه حامل بار بوده به نام "داوود" دستگير و به کلانتری منتقل شد.
 
رئیس کلانتری 208پایانه جنوب سروان خلیل لطفی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: در بررسی‌ها مشخص شد فرد دستگیر از افراد سابقه دار بوده در امر توزیع و قاچاق ترامادول فعالیت دارد. همچنین متهم به چندین مورد قاچاق ترامادول از طریق بار کتاب اعتراف کرد.
 
گفتنی است، دو نفر متهم جهت بررسی‌ بیشتر و کشف سایر جرائم به پايگاه هفتم مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار