سفیر کوبا در ایران گفت: کوبا همواره جنایت‌هایی که علیه ملت سوریه اتفاق می‌افتد محکوم می‌کند و تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت در سوریه انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "ولادیمیر آندرس گوزنالس کسادا" سفیر کوبا در ایران که به نمایندگی از هیئت پارلمانی این کشور در اولین اجلاس روسای کمیسیون‌های سیاست‌خارجی مجالس کشورهای دوست سوریه شرکت کرده بود عصر امروز در این نشست گفت: لازم می‌دانم از این فرصت استفاده کرده و تاکید کنم که ما از دولت و ملت سوریه حمایت می‌کنیم.  
 
وی افزود: کوبا همواره جنایت‌هایی که علیه ملت سوریه اتفاق می‌افتد محکوم می‌کند و تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت در سوریه انجام می‌دهد.  
 
کسادا تصریح کرد: کوبا در کنار الجزایر، سوریه، عراق، لبنان، ونزوئلا، ایران و سایر کشورهایی که مستقل هستند از سوریه حمایت می‌کند و باید همه کشورها از مقاومت ملت سوریه در برابر تروریست حمایت کرده و بر حل مشکلات سوریه از طریق سیاسی تاکید کنند نه نظامی که در همین راستا امیدواریم این نشست‌ها بتواند به خروج سوریه از بن بست مشکلات کمک کند.  
 
گفتنی است: اولین اجلاس روسای کمیسیون‌های سیاست خارجی مجالس و کشورهای دوست سوریه با مشارکت هیئت‌های پارلمانی کشورهای جمهوری اسلامی ایران، جمهوری الجزایر، جمهوری لبنان، جمهوری سوریه، جمهوری روسیه، جمهوری عراق، و سفرای ونزوئلا و کوبا به نمایندگی از پارلمان این دو کشور از صبح امروز چهارشنبه 21 اسفند 92 به ریاست "علاالدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی آغاز شده است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: بحران ، سفر ، کوبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
سرباز سایبری
۲۱:۱۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
بازم ماشاا... به غیرت کوبا
قابل توجه بعضیا از کشورها تو منطقه
آخرین اخبار